4506
Sök

Brev spam ifrån Garaget?

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
29 januari 2012
Användaren du söker är avstängd

Opps!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
29 januari 2012
Mercy, Hon?
Det kanske är en Han. big_smile
Senast redigerat av alain (29 januari 2012)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Muttley
29 januari 2012
Sorry jag förstör din stämmning med din nya kärlek.
Men de slutar antagligen med: Min käre mor är dödsjuk och kan bara räddas av en operation, kan du skicka 20tusen till mig så kan jag rädda min mamma och sen kan jag flytta till dig så kan vi leva lyckliga.

Sen när du skickat dina pengar så lever hon loppan på stan istället.

1 Inlägg
29 januari 2012
Har oxå fått från Mercy Elvis hahaha!

Hej Hej

OUTLAW1
30 januari 2012
tkd_rille skrev:
Sorry jag förstör din stämmning med din nya kärlek.
Men de slutar antagligen med: Min käre mor är dödsjuk och kan bara räddas av en operation, kan du skicka 20tusen till mig så kan jag rädda min mamma och sen kan jag flytta till dig så kan vi leva lyckliga.

Sen när du skickat dina pengar så lever hon loppan på stan istället.

haha ja hoppas INGEN trodde något annat...;-)

957 Inlägg
30 januari 2012
Jag fick 2st  såna där  en från just hon där  mercy elvis och vet fan va hon andra hette

254 Inlägg
30 januari 2012
Trådstartare
Whoho hon vill gifta sig idag big_smile

SuddenRacing Performance Club

957 Inlägg
30 januari 2012
Jag fick en sån här idag  från en anan !!!!!!!!

Jag skrev till henne vem fan är du  så få man en sån här svar hahahha

Jag är mer än gärna i ert svar på min e-post.
Hur mår du idag? Mine är lite kallt här borta i Dakar Senegal. Mitt namn är Doris Lakarme jag 24yrs, från Rwanda i centrala Afrika, 5.9ft lång, Fair i hy, (aldrig gift tidigare) och för närvarande är jag som bor i flyktingläger här i Dakar Senegal på grund av det inbördeskrig som utkämpades i mitt land.
Min sent far Dr Efraim Lakarme var verkställande direktör i Lakarme intresseföretag (Ltd) och han var den personliga advicer till den tidigare statschefen innan rebellerna attackerade vårt hus en tidig morgon och dödade min mor och min far i kallt blod.
Det var bara jag som lever nu och jag lyckades göra mig till en nära per land Senegal där jag bor nu i ett flyktingläger, och denna dator är tillhör en pastor Fadern som har kyrkan här i lägret.
Jag skulle vilja veta mer om you.Your gillar och ogillar, dina fritidsintressen och vad du gör för närvarande. Jag kommer att berätta mer om mig själv i min nästa post. Detta är en bild av mig.
Jag kommer att hoppas att läsa ditt svar.
Fröken Doris.

I am more than happy in your reply to my email.
How are you today? Mine is a little bit cold over here in Dakar Senegal. My name is Doris  Lakarme I 'm 24yrs, from Rwanda  in Central Africa,5.9ft tall, Fair in complexion,(never married before )and presently i am residing in the refugee camp here in Dakar Senegal as a result of the civil war that was fought  in my country.
My late father Dr Ephraim  Lakarme  was the managing director of Lakarme associates   (Ltd) and he was  the personal advicer to the former head of state before the rebels attacked our house one early morning and killed my mother and my father in cold blood.
It was only me that is alive now and I managed to make my way to a near by country Senegal where i am living now in a refugee camp,and this computer is belonging to a reverend Father that has the church here in the camp.
I would like to know more about you.Your likes and dislikes,your hobbies and what you are doing presently. I will tell you more about myself in my next mail. This is a picture of mine.
I will be hoping to read  your reply.
Miss Doris.
Senast redigerat av Transporter89 (30 januari 2012)

1 801 Inlägg
30 januari 2012
Haha jag fick en bild på henne big_smile Eller har alla fått det :'( ?

Transporter89 skrev:

Hur mår du idag? Mine är lite kallt här borta i Dakar Senegal. Mitt namn är Doris Lakarme jag 24yrs, från Rwanda i centrala Afrika, 5.9ft lång, Fair i hy, (aldrig gift tidigare) och för närvarande är jag som bor i flyktingläger här i Dakar Senegal på grund av det inbördeskrig som utkämpades i mitt land.
Min sent far Dr Efraim Lakarme var verkställande direktör i Lakarme intresseföretag (Ltd) och han var den personliga advicer till den tidigare statschefen innan rebellerna attackerade vårt hus en tidig morgon och dödade min mor och min far i kallt blod.
Det var bara jag som lever nu och jag lyckades göra mig till en nära per land Senegal där jag bor nu i ett flyktingläger, och denna dator är tillhör en pastor Fadern som har kyrkan här i lägret.
Jag skulle vilja veta mer om you.Your gillar och ogillar, dina fritidsintressen och vad du gör för närvarande. Jag kommer att berätta mer om mig själv i min nästa post. Detta är en bild av mig.
Fröken Doris.

How are you today? Mine is a little bit cold over here in Dakar Senegal. My name is Doris  Lakarme I 'm 24yrs, from Rwanda  in Central Africa,5.9ft tall, Fair in complexion,(never married before )and presently i am residing in the refugee camp here in Dakar Senegal as a result of the civil war that was fought  in my country.
My late father Dr Ephraim  Lakarme  was the managing director of Lakarme associates   (Ltd) and he was  the personal advicer to the former head of state before the rebels attacked our house one early morning and killed my mother and my father in cold blood.
It was only me that is alive now and I managed to make my way to a near by country Senegal where i am living now in a refugee camp,and this computer is belonging to a reverend Father that has the church here in the camp.
I would like to know more about you.Your likes and dislikes,your hobbies and what you are doing presently. I will tell you more about myself in my next mail. This is a picture of mine.
Miss Doris.

haha jag fick likadant idag!
Senast redigerat av BlauMes (30 januari 2012)

998 Inlägg
30 januari 2012
Japp fick också en bild big_smile

Sa ju det, är jätte kul att verka seriös mot dom.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

957 Inlägg
30 januari 2012
Vafan raggar hon nu på båda eller vad:p hahah nu få hon bestämma sig hahahah
BlauMes skrev:
Haha jag fick en bild på henne big_smile Eller har alla fått det :'( ?

Transporter89 skrev:

Fröken Doris.

Miss Doris.

haha jag fick likadant idag!

1 801 Inlägg
30 januari 2012
Jag som trodde jag var den enda! Nej nu ska jag skriva det till henne så får vi se vad som händer! wink
Jag kan citera det sen när jag diktat klart!

Så ja!

Hello!
You look very nice! But i am very suspicios about you.
It has come to my knowledge that you also are sending pictures of you to multiple men that are very close to me.
They have all been talking about this wonderful girl "Mercy Elvis" and how wonderful she is.
I want you to come clean about this and say you are sorry, because i like you very much!

This has to stop at once! If you want to hear more from me then say goodbye to all the others.
If you decide to keep writing to me then i want you to send me more pictures of you.

Yours truly John!

Ska bli spännande att se om man får något svar!
Senast redigerat av BlauMes (30 januari 2012)

998 Inlägg
30 januari 2012
http://www.romancescam.com/album/

Se om du hittar hennes foto där wink

kan tillägga att jag fick ett mejl från ryskan idag, 2 timmar senare fick man ett till då hade hennes farfar skrivit ett brev som han vill att hon skulle översätta och skicka till mig.
Senast redigerat av LordLife (30 januari 2012)

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

1 801 Inlägg
30 januari 2012
LordLife skrev:

kan tillägga att jag fick ett mejl från ryskan idag, 2 timmar senare fick man ett till då hade hennes farfar skrivit ett brev som han vill att hon skulle översätta och skicka till mig.

Det var några sidor att titta igenom! tongue En annan dag kanske! wink Oj en ryska så exotiskt! wink

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
30 januari 2012
BlauMes skrev:
LordLife skrev:

Det var några sidor att titta igenom! tongue En annan dag kanske! wink Oj en ryska så exotiskt! wink

Mmmm.... Ska ta o gå genom o börja maila med en gång! Sånt tillfälle för man inte släppa! lol

551 Inlägg
31 januari 2012
Fick oxå nått sådant Nigeriabrev för ett tag sen. Men det var inte översatt till svenska. Hade en ganska lång konversation med klåparen. Ja, det verkade faktiskt inte vara automatgenererade svar efter ett tag.

Vill ni driva med asen? Kom ihåg den gyllene regeln: Du ska inte göra något arbete, få negern att göra jobbiga uppgifter som tar tid. De vill scama en på pengar efter ett tag, så då är det bara att krångla med bankuppgifter och skit. Det är så tillfredställande när man riktigt märker desperationen i deras meddelanden.

Haters gonna hate.

OUTLAW1
31 januari 2012
LordLife skrev:

kul o se att det är lika många killar också på denna sidan...kanske skulle man skola om sig ..och bli bedragare...big_smile

Skaune
31 januari 2012
Jag har också fått av den där Marcy! Men idag fick jag en vänskapsförfrågan, med typ samma meddelande text. sjukt störigt att sånna lowlife människor orkar sitta o skicka ut sånt!

957 Inlägg
31 januari 2012
T-Gul_ skrev:
Jag har också fått av den där Marcy! Men idag fick jag en vänskapsförfrågan, med typ samma meddelande text. sjukt störigt att sånna lowlife människor orkar sitta o skicka ut sånt!

De har inget bättre för sig jo tongue

Skaune
31 januari 2012
Transporter89 skrev:
T-Gul_ skrev:

De har inget bättre för sig jo tongue

Jag ska fan spamma tillbaka! ^^

Sök