Eikenruudzen's Volvo 945TDIC ny lack och mycket små fix! grundarbete för lack på kaross påbörjat!

Målet är väl då att få en fräsch bil att glida med på sommaren och sota mycket köööl med tongue Köpte bilen 8 april 2011 som en sliten brukis. Det som är gjort Renoverat motorn till en viss del 3" från turbo Sänkt Byggt navvända 16" plåtisar från en V50 Usablinkers Turbogrill Byggt dioder i frontläpp,vinge,sidospeglar,dörrsidor och alla belysta knappar Instegs lister Tonat runt om MOLNBYPERFORMANCE i framrutan Full träinredning förutom dörrar Lackat strålkastar insatserna V90 torkare Röd vita bakljus Det som ska göras(kommer nog fyllas på) Ny lack på kaross, motorrum och fram å bakvagn Se över motorn lite Addon (redan köpt) Sänka mer Renovera bromsar Byta dåliga bussningar Renovera träratt Bygga ljud Byta inredning till V70 helskinn (redan köpt) V90 dörrhandtagskåpor (redanköpt) Svart innetak Vindavisare Bygga klart m47 med od Byta bakaxel då den nuvarande "sprängdes". (hel 1031 fixad) Bygga om till ecc ( stora klimat anläggningen)
  • 80 Följare
  • 45 550 Visningar
  • Uppdaterades senast 13 maj 2013
Lukaserikssonn
5 september 2013 · 45 Inlägg

verkar gå gött, ser fresch ut oxå, prem lagd!

Mallle Marx Engineering
8 april 2015 · 55 Inlägg

Hur går det här då?

MarX Engineering
Sponsorer:
www.infosite.se
BMW 535d e61 "m-sport" (2006)
Chevrolet Silverado 2500hd "Duramax" (2005)
Volvo 940 T5 "Stolpskott engeneering" (1992)
Henkix
8 april 2015 · 6 737 Inlägg

Mallle skrev:
Hur går det här då?

undrar jag också tongue

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
Scania-Jonte Scania v8. Din dröm, min verklighet.
9 april 2015 · 461 Inlägg

Ja en update vill jag också se big_smile

Scania v8 - din dröm, min verklighet.
Mvh Jonathan
Volvo 745GL Tdic "Stella" (1989)
Volkswagen LT35 "PUYen" (1992)
Volvo 745GL TD "Usa import" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang