3850
Sök

Angående: Träffar på Dunkers Parkering i Helsingborg

957 Inlägg
6 september 2012
Arkaj skrev:
Vi är ett par supror som har bestämt oss för att köra lite old school när väla nu inte är ett val.. Hyllinge e piss och även ängelholm. Vi kommer samlas på stattena som på gamla tiden runt  halv 9, 9. Sen sticka ner till hamnen lite senare.

Gött där är någon som vet hur man gör det rätt:)

141 Inlägg
6 september 2012
Arkaj skrev:
Vi är ett par supror som har bestämt oss för att köra lite old school när väla nu inte är ett val.. Hyllinge e piss och även ängelholm. Vi kommer samlas på stattena som på gamla tiden runt  halv 9, 9. Sen sticka ner till hamnen lite senare.

Låter fint cool

Bakhjulskrafs
1 479 Inlägg
6 september 2012
fredag eller lördag? både och? smile

181 Inlägg
6 september 2012
klart det är både och big_smile Ska försöka vidarbefodra detta till H.S.R så de kan kanske skicka ut de i sms?

141 Inlägg
6 september 2012
bluie skrev:
klart det är både och big_smile Ska försöka vidarbefodra detta till H.S.R så de kan kanske skicka ut de i sms?

Sounds good big_smile

2 011 Inlägg
6 september 2012
Arkaj skrev:

Kanon. Hoppas bara på bra väder och kameran är med tongue

Inte farten som dödar. Det är stoppen

76 Inlägg
6 september 2012
Arkaj skrev:

Låter skitbra att någon tar tag i det. Lördagar eller söndagar?
Senast redigerat av robwen (6 september 2012)

239 Inlägg
6 september 2012
robwen skrev:
Arkaj skrev:

Låter skitbra att någon tar tag i det. Lördagar eller söndagar?

Fredag och lördag så länge vädret är bra smile
Söndag hoppar vi tongue

76 Inlägg
6 september 2012
Låter bra smile

Skåning
739 Inlägg
6 september 2012
Arkaj skrev:

Äntligen, det var alltid bättre förr! cool

"Dem är aldrig för sent att förvärra ett redan dåligt beslut."

443 Inlägg
7 september 2012
låter riktigt bra smile kommer med skajjan idag

1 813 Inlägg
7 september 2012
ska försöka samla ihop några st från Laholm/Halmstad å komma ner ikväll oxå! smile

Åk före du så väntar jag på dig där..!

SSS -12
3 217 Inlägg
7 september 2012
Men det blir med andra ord åka av det även ikväll? smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

18 Inlägg
7 september 2012
Kommer definitivt på lörd smile

2 Inlägg
8 september 2012
Tjenare folk!:-) läser rundor här lite bland era kommentarer och blir själv lite intresserad!
Jag är personen i H.S.R som startat sms funktionen med 500 nummer inlagda redan!
Många av er har blivit sura över att race 4 Fun och H.S.R har lagt ner för denna säsong men många av er har kränkt ner på oss pga att en viss grupp gått rundor och sagt vi tjallat på polisen! Detta stämmer alltså inte! Det finns en grund bakom varför hbg by night blockerat och raderat alla medlemmar från H.S.R och Race 4 Fun från facebook gruppen helt ! Detta är något som man säger sanningen kommer alltid o längre fram kommer sanningen komma fram hur allting ligger till!
H.S.R kommer INTE lägga ner racing över huvudtaget men det kommer bli så sjukt mycket bättre tryck nästa år vill jag lova er ! Vi la ner för denna säsong pga trycket från polisen o kommunen efter vallåkra som fått oas inse lite fakta! Fakta som hjälper oss längre fram ! Nu när vi har bra kontakt med polis,kommun och två centrumchefer så säkertställer man hellre dessa sammarbetapartnerna än att förstöra det med fler race!
Så därför lägger vi ner för denna säsong !

Absolut så kommer folk fortfarande ha småträffar o ha småkul som alla vill och det förbjuder vi inte för någon! Så länge inga av VÅRA medlemmar från H.S.R o Race 4 Fun syns på plats!
Smsgruppek kommer finnas kvar med alla 500 nummer men den kommer skruktureras om på alla möjliga sätt så oroa er inte över den !:-)
Det finns mkt som jag vill få sagt men varken kan eller får få sagt till allmänheten ännu mer än detta !
Jag hoppas folk har förståelse för detta och att ni fortsätter köra på och visa vilken stad som är bäst!
Kom ihåg ett par punkter! Visa respekt, säkerhet först, skräpa inte ner och för guds skull! Ha kul så !
Men extremt vänligs hälsningar ! H.S.R Crew & Race 4 Fun

Neerd
1 596 Inlägg
8 september 2012
Var skojj idag men blåste o kallt var det=D fin uppvisning av suprorna! FY FAN vad de gick=D

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Hemmapul AB
195 Inlägg
8 september 2012
De va en lungn kväll idag. inte mycke bilar eller folk. synd hmm men vädert va ju inte optimalt. polisen va framme och hade laser kontroll märkta jag och kanske fler. dom fick iallafall ihop till dags lönen på mig sad

men men. vi ses nästa år med nya starka tag och förhopningsviss ett nytt körkort :s

MVH Anderz

Jag Gasar Tills Det Rasar!!!

239 Inlägg
8 september 2012
VOLVO_PENTA_RAGGARE skrev:
De va en lungn kväll idag. inte mycke bilar eller folk. synd hmm men vädert va ju inte optimalt. polisen va framme och hade laser kontroll märkta jag och kanske fler. dom fick iallafall ihop till dags lönen på mig sad

men men. vi ses nästa år med nya starka tag och förhopningsviss ett nytt körkort :s

MVH Anderz

Ajaj.. vad det i från hamnen mot viadukten dom tog dig? :S

Hemmapul AB
195 Inlägg
8 september 2012
Arkaj skrev:
VOLVO_PENTA_RAGGARE skrev:

MVH Anderz

Ajaj.. vad det i från hamnen mot viadukten dom tog dig? :S

Jepp. vi drog typp precis efter dig tror jag hmm

Jag Gasar Tills Det Rasar!!!

Sök