Tycker det rimmar jäkligt illa å va på föne numer om man säger så Skapar negativ uppmärksamhet å det är ju det sista vi behöver, om ni hänger med på vad jag menar Varför inte hålla till i byn? Gamla BAS-Livs parkering? Bakom Ljusdals Motor? Eller varför inte vid Älvvallen/Folkparken (får Mittia Mässan plats med x antal 24 meters måste ju "vi" få plats där ) ? Eller kanske i Färila? Järvsö?
blir det träff kanske man skulle tagit sig tid att kryssa iväg compakten dit då, fast jag lär väl inte få va med med mina bilar.. ratlooker-jetta eller en halvrisig compakt..
blir det träff kanske man skulle tagit sig tid att kryssa iväg compakten dit då, fast jag lär väl inte få va med med mina bilar.. ratlooker-jetta eller en halvrisig compakt..
Vart ligger dollar i ljusdal? höger efter bron? är inte så hemma där xD
Om du kommer från Bollnäs/Järvsö:
- Följ skyltarna mot hudiksvall. -- Höger och över bron. --- Höger vid kyrkan. ---- Rakt fram i rondellen vid Statoil, så du har det på höger. ----- Nästa rondell, vid COOP, kör rakt fram igenom Centrum. ------ Rakt fram förbi Resecentrum (Buss-/Järnvägsstation). ------- Rakt fram förbi Däckia och brandstation. -------- I Ljusdals enda rödljuskorsning, vid OKQ8, kör du rakt fram. --------- Då kommer Dollarstore på höger, å där äre