Projekt 2012/2013, Bygget premiär vissades på Vallåkras 30års jubileum. I många delar av världen ses S80`in som en stor lyx bil från Volvo. Men i Sverige har modellen fått stämplen "gubb bil". Så jag har skaffat mig en... Visa mer
Grattis & Lika kul att träffas som vanligt i lördags Är inte helt omöjligt att jag kommer till Tierp nästa helg ändå men vi får se Du har gjort det igen! ytterligare en grymt fin bil
Håller tummarna på att vi ses då... Ha det så länge...
Grattis & Lika kul att träffas som vanligt i lördags Är inte helt omöjligt att jag kommer till Tierp nästa helg ändå men vi får se Du har gjort det igen! ytterligare en grymt fin bil
Hälsa Tierp från mig! (Bodde där några år som barn.)
Hälsa Tierp från mig! (Bodde där några år som barn.)
Blandade bilder... Fixa kanten mot bakklädseln.. Blev ett hål under hö strålkastare.. Ser även hur jag fått kapa till för att få plats med kablar och rör utan att dom ska komma i kläm en massa.. Första gången jag pövade fälgen på bilen.. Posten han knappt åka... =P
Den är inte klar än... Det är ju en vinter som är på väg om ett par månader så då blir det massa trixfix igen...