Projekt 2012/2013, Bygget premiär vissades på Vallåkras 30års jubileum. I många delar av världen ses S80`in som en stor lyx bil från Volvo. Men i Sverige har modellen fått stämplen "gubb bil". Så jag har skaffat mig en... Visa mer
Det är så snyggt och prydligt under huven redan som det är. Tycker det räcker med att "bara" göra det riktigt rent och välputsat så att det blir "nybilskänsla" när man kikar ner där framme. Hoppas jag slipper se blåa siliconslangar....
Tackar... Hahaha provade med ett par blåa men det skar sig ordentligt kan man ju säga... Så du kan vara lugn...
Det är så snyggt och prydligt under huven redan som det är. Tycker det räcker med att "bara" göra det riktigt rent och välputsat så att det blir "nybilskänsla" när man kikar ner där framme. Hoppas jag slipper se blåa siliconslangar....
Tackar... Hahaha provade med ett par blåa men det skar sig ordentligt kan man ju säga... Så du kan vara lugn...
Aah... En poff-påse i delar! Hade det inte varit roligare att panga den än att bara pilla isär?
Har varit med och skjutit av några, och det "PANGAR" ordentligt.... Tyckte vore kul å se hur den är upp byggd och vad för kul man kan göra med denna...