Ja då va det då min tur att starta ett projekt. Har på mina tidigare bilar funderat på att lägga upp ett projekttråd men det har inte blivit av. Så nu tänkte jag få tummen ur och lägga upp det här. Bilen i fråga är en Volvo S80II... Visa mer
Tack! Det va svårt att se resultatet i mörkret. Blev som sagt väldigt tveksam när jag bara hade grillen svart. Blev mycket bättre med allt svart i fronten.
Ser fint ut! Min jävla plastidip har släppt lite så har kromad ram igen
Fan va surt! Man kanske borde ha rengjort ordentligt med någon avfettning innan man dippade grillen men jag tvättade bara av den och torkade av. Får väl se hur länge det sitter.
Ser fint ut! Min jävla plastidip har släppt lite så har kromad ram igen
Fan va surt! Man kanske borde ha rengjort ordentligt med någon avfettning innan man dippade grillen men jag tvättade bara av den och torkade av. Får väl se hur länge det sitter.
Ja jag tyckte jag gjorde ett bra underarbete så nu får det göras om istället. Fixar nog railsen samtidigt
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Har nya ögonlock liggandes till bilen som är tänkt att jag ska lämna in på lackering. Jag blev nämligen av med ett ögonlock förra sommaren och ville inte gärna åka omkring "enögd" så de åkte av. Vad tycker folket? Med eller utan ögonlock?
Har nya ögonlock liggandes till bilen som är tänkt att jag ska lämna in på lackering. Jag blev nämligen av med ett förra sommaren om ville inte gärna åka omkring "enögd". Vad tycker folket? Med eller utan ögonlock?