1902
Sök

Volvo V50 -08 T5 [2014: SÅLD]

Volvo V50 T5 -08. Rullat 8000+ mil! Bilen är inget ombyggnadsprojekt utan är tänkt att bara vara en lyxvagn med det lilla extra draget och sportkänslan! Utmärkt skick både invändigt och utvändigt. Kommer vara i min ägo ett bra... Visa mer

BMW 335D E91
391 043 Visningar
Projektet avslutat 24 juni 2014
493 Inlägg
27 juni 2013
nyller skrev:
Euroman skrev:
nyller skrev:
Då var den servad tongue Blev ingen uppdatering på mjukvaran så det inte skulle strula när jag laddar in mf mappen, så nu är det bara att tuta och köra framöver! På lördag bär det av till Örebro för Volvoträffen Ånnaboda 29 Juni 2013 och senare på kvällen Örebro Street Meet #2. Innan dess blir det massa puts och så ska jag mata in mf mappen tongue Har kört "original" nu ett tag, otroligt segt!

Några tips på några trevliga träffar framöver?cool

Orginal räcker gött åt dig lol

Hahaha xD Säger han som åker xc50 ^^

Det skiljer 5mm mellan våra så var inte så stor i truten cool Du åker bara av vägen annars big_smile

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
27 juni 2013
Trådstartare
Euroman skrev:
nyller skrev:
Euroman skrev:

Orginal räcker gött åt dig lol

Det skiljer 5mm mellan våra så var inte så stor i truten cool Du åker bara av vägen annars big_smile

Det är 5mm lägre wink Det tvivlar jag på att jag gör big_smile

493 Inlägg
27 juni 2013
nyller skrev:
Euroman skrev:
nyller skrev:

haha ja iof är den lägre det kan jag inte säga något om wink Jo snart ska du maxa och då åker du ut i skogen big_smile

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
27 juni 2013
Trådstartare
Euroman skrev:
nyller skrev:
Euroman skrev:

haha ja iof är den lägre det kan jag inte säga något om wink Jo snart ska du maxa och då åker du ut i skogen big_smile

säg inte så big_smile

493 Inlägg
27 juni 2013
nyller skrev:
Euroman skrev:
nyller skrev:

säg inte så big_smile

Har provat själv fast med en annan bil och det slutade nästan ute på åkern big_smile Fast det var när jag skulle köra ifrån polarns nya bil han hade köpt på vägen hem lol

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
27 juni 2013
Trådstartare
Euroman skrev:
nyller skrev:
Euroman skrev:

säg inte så big_smile

Har provat själv fast med en annan bil och det slutade nästan ute på åkern big_smile Fast det var när jag skulle köra ifrån polarns nya bil han hade köpt på vägen hem lol

Lätt hänt att man hets kör då big_smile

493 Inlägg
27 juni 2013
nyller skrev:
Euroman skrev:
nyller skrev:

säg inte så big_smile

haha oja var ju tvungen och vinna big_smile Fast gör inte om den omkörningen iallafall tongue Nejdå det går bra sålänge man tänker efter ;D

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
27 juni 2013
Trådstartare
Euroman skrev:
nyller skrev:
Euroman skrev:

haha oja var ju tvungen och vinna big_smile Fast gör inte om den omkörningen iallafall tongue Nejdå det går bra sålänge man tänker efter ;D

Absolut, inga dumma omkörningar bara wink

493 Inlägg
27 juni 2013
nyller skrev:
Euroman skrev:
nyller skrev:

Nej fy fan nu tänker man flera gånger innan smile

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
27 juni 2013
Trådstartare
Euroman skrev:
nyller skrev:
Euroman skrev:

Ja det ska man inte heller göra! Det ska vara lagom som allt annat här i Sverige wink

493 Inlägg
28 juni 2013
nyller skrev:
Euroman skrev:
nyller skrev:

Ja det ska man inte heller göra! Det ska vara lagom som allt annat här i Sverige wink

haha ja precis så:D

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
2 juli 2013
Trådstartare
Måste dela med mig av den här faktiskt big_smile

En liten film för oss som samåkte ner till Örebro i lördags wink

Made by me tongue
Senast redigerat av nyller (2 juli 2013)

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
9 juli 2013
Trådstartare
En liten repa "på väg hem ifrån jobbet":

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
9 juli 2013
Trådstartare
Fadde_e30 skrev:
Full tank, rik som fan ju.

Inte så farligt dyrt med sprit ^^

Självutnämnd chipskonnässör
2 571 Inlägg
9 juli 2013
Haha, Fadde skrev det första jag tänkte när jag startade klippet, "Full tank, jahaja!" big_smile
Enda fördelen med att tanka etanol är ju glädjemätaren när man just tankar, "500 spänn full tank, gött!" men sen står man där ett par dagar senare och får tanka igen ändå.... wink
Har du kikat något på din förbrukning nu när den är lite mer matad än original i motorn? En tung fot gör ju självklart sitt men iallafall..
Senast redigerat av hyrbil (9 juli 2013)

Tada.wav

462 Inlägg
9 juli 2013
hyrbil skrev:
Haha, Fadde skrev det första jag tänkte när jag startade klippet, "Full tank, jahaja!" big_smile
Enda fördelen med att tanka etanol är ju glädjemätaren när man just tankar, "500 spänn full tank, gött!" men sen står man där ett par dagar senare och får tanka igen ändå.... wink
Har du kikat något på din förbrukning nu när den är lite mer matad än original i motorn? En tung fot gör ju självklart sitt men iallafall..

Nylin är miljonär så de spelar inge roll för han, han kan tanka flygbränsle om det fanns på en vanlig mack wink

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
9 juli 2013
Trådstartare
hyrbil skrev:

Ja visst, medelförbrukningen ligger på 10.1 wink Galet fint smile

BMW 335D E91
1 399 Inlägg
9 juli 2013
Trådstartare
Fadde_e30 skrev:
hyrbil skrev:

Nylin är miljonär så de spelar inge roll för han, han kan tanka flygbränsle om det fanns på en vanlig mack wink

Men lugn nu fadde wink

493 Inlägg
10 juli 2013
Brukar ha full tank jag med wink

Sök