Volvo V50 T5 -08. Rullat 8000+ mil! Bilen är inget ombyggnadsprojekt utan är tänkt att bara vara en lyxvagn med det lilla extra draget och sportkänslan! Utmärkt skick både invändigt och utvändigt. Kommer vara i min ägo ett bra... Visa mer
Är inte ditt större luftrör som tar emot vid torped väggen, eller nått annat bak i motor rummet. Så att det kan uppfattar att det kommer från instrumentbrädan ?
Är inte ditt större luftrör som tar emot vid torped väggen, eller nått annat bak i motor rummet. Så att det kan uppfattar att det kommer från instrumentbrädan ?
Det som lät var att tryckröret slog emot röret till "ac'n". Satte en grej i mellan så nu är det knäpp tyst igen
Alltså fortfarande lika dålig passform på dessa insugsrören Men skönt att det är fixat
Ja det är ju det Tyvärr!
Oja väldigt mycket tyvärr Funderar på att byta ut slangen mellan turbon och tryckröret där strypningen sitter men hittar bara satser till alla tryckslangar och det behöver jag ju inte
Alltså fortfarande lika dålig passform på dessa insugsrören Men skönt att det är fixat
Ja det är ju det Tyvärr!
Oja väldigt mycket tyvärr Funderar på att byta ut slangen mellan turbon och tryckröret där strypningen sitter men hittar bara satser till alla tryckslangar och det behöver jag ju inte
Åh fan! Säg till om du får tag på nån
Kostar dock 1000kr för alla tryck slangarna kanske slår till på det så ser det häftigare ut och då vet man att dem sitter som dem skall med och inte pyser ladd Men ska leta unt efter 1 bara annars får man väll mäta och köpa en universal