Volvo V50 T5 -08. Rullat 8000+ mil! Bilen är inget ombyggnadsprojekt utan är tänkt att bara vara en lyxvagn med det lilla extra draget och sportkänslan! Utmärkt skick både invändigt och utvändigt. Kommer vara i min ägo ett bra... Visa mer
Kan väll ut och varva men inte så upphetsande med orginal avgasrör ;D
Skämta med dig lite ;D Jag lovar att bjuda på bilder och diverse videofilmer
haha förstår jag väll ;D Men ska allt byta avgas till våren är det tänkt ja du vet ju hur roligt det är med orginal röret kan varva som idioten och låter inget om man inte stoppar in kameran i avgasröret då
Det låter riktigt trevligt att se hur skillnaden blir för det kommer garanterat bli trevligare ljud och fart på bilen
Kan väll ut och varva men inte så upphetsande med orginal avgasrör ;D
Skämta med dig lite ;D Jag lovar att bjuda på bilder och diverse videofilmer
haha förstår jag väll ;D Men ska allt byta avgas till våren är det tänkt ja du vet ju hur roligt det är med orginal röret kan varva som idioten och låter inget om man inte stoppar in kameran i avgasröret då
Det låter riktigt trevligt att se hur skillnaden blir för det kommer garanterat bli trevligare ljud och fart på bilen
Som sagt, jag återkommer med uppdateringar imorgon
Fadde fadde fadde the man Framröret är på plats. Efter mycket om och men!! Tyckte det inte märktes sån stor skillnad förns jag kom ut på motorvägen och provade lite försiktigt Kommer väl nån mätarfilm framöver skulle jag tro! Fetaste tacket till fläder fadde_e30