Volvo V50 T5 -08. Rullat 8000+ mil! Bilen är inget ombyggnadsprojekt utan är tänkt att bara vara en lyxvagn med det lilla extra draget och sportkänslan! Utmärkt skick både invändigt och utvändigt. Kommer vara i min ägo ett bra... Visa mer
Euroman skrev:nyller skrev:Jag och ljud..avgasröret ligger på någonstans bara krypa under och kolla xD
nyller skrev:Jag och ljud..
nyller skrev:Euroman skrev:nyller skrev:Jag och ljud..avgasröret ligger på någonstans bara krypa under och kolla xDJo jag är helt hundra på att det är något som ligger emot. Men så tröttsamt, jag som var ute och tänkte bjuda på lite annat ^^
Euroman skrev:nyller skrev:Euroman skrev:avgasröret ligger på någonstans bara krypa under och kolla xDJo jag är helt hundra på att det är något som ligger emot. Men så tröttsamt, jag som var ute och tänkte bjuda på lite annat ^^Kanske är någon plåt eller gummiupphägning som släppt lite bättre och kolla när det är ljust
nyller skrev:Euroman skrev:avgasröret ligger på någonstans bara krypa under och kolla xDJo jag är helt hundra på att det är något som ligger emot. Men så tröttsamt, jag som var ute och tänkte bjuda på lite annat ^^
Euroman skrev:avgasröret ligger på någonstans bara krypa under och kolla xD
nyller skrev:Euroman skrev:nyller skrev:Jo jag är helt hundra på att det är något som ligger emot. Men så tröttsamt, jag som var ute och tänkte bjuda på lite annat ^^Kanske är någon plåt eller gummiupphägning som släppt lite bättre och kolla när det är ljust Kikar på detta imorgon Är ganska enerverande när man kör, låter mer när röret har fått upp värmen
Euroman skrev:nyller skrev:Jo jag är helt hundra på att det är något som ligger emot. Men så tröttsamt, jag som var ute och tänkte bjuda på lite annat ^^Kanske är någon plåt eller gummiupphägning som släppt lite bättre och kolla när det är ljust
nyller skrev:Jo jag är helt hundra på att det är något som ligger emot. Men så tröttsamt, jag som var ute och tänkte bjuda på lite annat ^^
Euroman skrev:nyller skrev:Euroman skrev:Kanske är någon plåt eller gummiupphägning som släppt lite bättre och kolla när det är ljust Kikar på detta imorgon Är ganska enerverande när man kör, låter mer när röret har fått upp värmen Oja så är det alltid att det låter mer efter värme Men skall bli intressant sound check! Hur upplever du ljudet?
nyller skrev:Euroman skrev:Kanske är någon plåt eller gummiupphägning som släppt lite bättre och kolla när det är ljust Kikar på detta imorgon Är ganska enerverande när man kör, låter mer när röret har fått upp värmen
Euroman skrev:Kanske är någon plåt eller gummiupphägning som släppt lite bättre och kolla när det är ljust
Fadde_e30 skrev:De ska va ett sånt jävla gnäll på dig hela jävla tin! På med hörselkåpor eller fyll öronen med betong å kör!
nyller skrev:Euroman skrev:nyller skrev:Kikar på detta imorgon Är ganska enerverande när man kör, låter mer när röret har fått upp värmen Oja så är det alltid att det låter mer efter värme Men skall bli intressant sound check! Hur upplever du ljudet? Var till Volvo nu i morse och ska dit igen 13.00 så får dom hissa upp och lyssna Ja nu morrar det hela vägen tycker jag, känns och hörs när man gasar
Euroman skrev:nyller skrev:Kikar på detta imorgon Är ganska enerverande när man kör, låter mer när röret har fått upp värmen Oja så är det alltid att det låter mer efter värme Men skall bli intressant sound check! Hur upplever du ljudet?
nyller skrev:Kikar på detta imorgon Är ganska enerverande när man kör, låter mer när röret har fått upp värmen
nyller skrev:Fadde_e30 skrev:De ska va ett sånt jävla gnäll på dig hela jävla tin! På med hörselkåpor eller fyll öronen med betong å kör!Klart man gnäller när andra gnäller, det smittar ju av sig Är iaf fixat nu!lambdan låg emot och förde oväsen
Euroman skrev:nyller skrev:Fadde_e30 skrev:De ska va ett sånt jävla gnäll på dig hela jävla tin! På med hörselkåpor eller fyll öronen med betong å kör!Klart man gnäller när andra gnäller, det smittar ju av sig Är iaf fixat nu!lambdan låg emot och förde oväsen alltså ni som slavarde ihop framföret
Drunk skrev:Hur mycket hk ska det vara nu då?? Tycker den flyttar på sig bra. s60 går på lite under 10sek 100-200 855 gick på 15/16 sec om jag mins rätt
nyller skrev:Drunk skrev:Hur mycket hk ska det vara nu då?? Tycker den flyttar på sig bra. s60 går på lite under 10sek 100-200 855 gick på 15/16 sec om jag mins rätt Det ska vara runt 300 nu. Körde på 98 och svagt motlut jag fick det till 15 sek, hoppas jag kan komma ner nån sek till med mf mappen..
Drunk skrev:nyller skrev:Drunk skrev:Hur mycket hk ska det vara nu då?? Tycker den flyttar på sig bra. s60 går på lite under 10sek 100-200 855 gick på 15/16 sec om jag mins rätt Det ska vara runt 300 nu. Körde på 98 och svagt motlut jag fick det till 15 sek, hoppas jag kan komma ner nån sek till med mf mappen..Känns ju som den levererar lätt 300hk bänka är det enda
nyller skrev:Vad ute och körde en repa innan jobbet. Tycker den borde gå bättre? Ska jag skylla på något så motvind och trafik 100-200:Ska köra några fler repor framöver...
Fadde_e30 skrev:Euroman skrev:nyller skrev:Klart man gnäller när andra gnäller, det smittar ju av sig Är iaf fixat nu!lambdan låg emot och förde oväsen alltså ni som slavarde ihop framföret Försök inte skyll på mig nu!
Euroman skrev:nyller skrev:Klart man gnäller när andra gnäller, det smittar ju av sig Är iaf fixat nu!lambdan låg emot och förde oväsen alltså ni som slavarde ihop framföret
nyller skrev:Klart man gnäller när andra gnäller, det smittar ju av sig Är iaf fixat nu!lambdan låg emot och förde oväsen