Volvo V50 T5 -08. Rullat 8000+ mil! Bilen är inget ombyggnadsprojekt utan är tänkt att bara vara en lyxvagn med det lilla extra draget och sportkänslan! Utmärkt skick både invändigt och utvändigt. Kommer vara i min ägo ett bra... Visa mer
Jag tycker grillen är riktigt nice, kommer lätt göra liknande på min framtida Volvo när jag väl hittat fin sådan, är ute efter S60 Måste bara bli av med Golfen innan
Ja jag vet faktiskt inte. Eftersom du numera får åka med helt släckt röv (så länge det är ljust iallafall) så torde man ju kunna klara sig. Sålänge bromsljus och blinkers syns när de används så.. Du får återkomma efter ett tags körning vettja.
Reflex måste synas, fick själv ombes på min svarta saab för den anledningen, att reflexerna syntes för dåligt..
Jag personligen gillar int när det blir så mörkt vill allt ha något som sticker ut
Men för dom som gillar det blir det nog fin fint!
Vad tycker du om grillen då
Grillen kan nog bli snyggt Dock tycker jag du ska spara hela volvo märket/ribban och sen bara lacka svart på själva ramen men vet inte du får photoshoppa en till ;D
Eftersom du numera får åka med helt släckt röv (så länge det är ljust iallafall)
Rätta mig om jag har fel här nu, men det gäller väl bara nyare bilar? Vi som har bilar från den "gamla goda tiden" när man inte tilläts ha det släckt bakåt dagtid får inte ha det nu heller.
pulchi: Får och får, förmodligen inte nej, men att de ska stoppa dig för att du har släckt röv för att sedan kontrollera årsmodell på bilen ser jag som högst osannolikt. Men visst kan man ha oflyt!
Hoppas du beställde dom från England direkt då priset är ungefär 1/3 emot vad de kostar i Sverige ! Allt nikl. frakt.. polaren tipsade mig om att köpa allt från EBC direkt från England genom Ebay !
Hoppas du beställde dom från England direkt då priset är ungefär 1/3 emot vad de kostar i Sverige ! Allt nikl. frakt.. polaren tipsade mig om att köpa allt från EBC direkt från England genom Ebay !
Nej, allt är ifrån Getech. Skiljer bara några hundra lappar
Har väldig beslutsångest över valet av sommarsulor till 2014 (kanske ni redan visste). Enklast vore BARA att köpa nytt men då säljer jag antingen R-fälgarna eller Mizram. Någon som är intresserad isf? Eller så det krångliga alternativet att blästra och lacka om Mizram fälgarna och kränga på nya däck vilket kommer kosta en del det med.
Varför är det så ini helvete svårt med fälgar?
Varje fall så ska bromsarna monteras den 27/11 Så funderar jag på köpa öppet luftfilter istället för det jag har idag..
Okej! Då förstår jag! R-fälgar är snygga men grymt vanliga vilket är tråkigt! Men det finns ju alltid andra snygga fälgar också... Men vad för storlek är du ute efter då isåfall? Dessa fälgar är snygga på Volvo tycker jag. Volvo Nebula Vossen CV3 Ocean Caribbean BBS Challenge.........
Okej! Då förstår jag! R-fälgar är snygga men grymt vanliga vilket är tråkigt! Men det finns ju alltid andra snygga fälgar också... Men vad för storlek är du ute efter då isåfall? Dessa fälgar är snygga på Volvo tycker jag. Volvo Nebula Vossen CV3 Ocean Caribbean BBS Challenge.........
Finns väl andra men just dessa passar ofta fint!
Det blir 18" eller 19" isf. Vossen är frutansvärt snygga, var kan jag få tag på dom? Vad ska man ha för däck?
Här har du kopior då, helt OK pris! 19,8,5" finns antingen i svart eller machined om jag minns rätt! På 8,5" så är det väl 225-235/35-19 som gäller antar jag?