Volvo V50 T5 -08. Rullat 8000+ mil! Bilen är inget ombyggnadsprojekt utan är tänkt att bara vara en lyxvagn med det lilla extra draget och sportkänslan! Utmärkt skick både invändigt och utvändigt. Kommer vara i min ägo ett bra... Visa mer
Här har du kopior då, helt OK pris! 19,8,5" finns antingen i svart eller machined om jag minns rätt! På 8,5" så är det väl 225-235/35-19 som gäller antar jag?
Tack för tipset! Har dock inte ekonomi till att köpa dom nu Såg att dom hade 30% Hur är kvalitén på replika?
Kvalitén vet jag ingenting om på dessa faktiskt! Men ibland på kopior så kan dom ju vara mer obalanserade från fabrik vilket man får kompensera med mer vikter då, sen kan väl ytfinish å sånt vara skillnad på osv. Men hur dessa är, vet jag inte!
Kvalitén vet jag ingenting om på dessa faktiskt! Men ibland på kopior så kan dom ju vara mer obalanserade från fabrik vilket man får kompensera med mer vikter då, sen kan väl ytfinish å sånt vara skillnad på osv. Men hur dessa är, vet jag inte!
Risken finns ju. Detta är en lånad bild men det syns ju att dom sitter ganska bra ^^
Risken finns ju. Detta är en lånad bild men det syns ju att dom sitter ganska bra ^^
Helt rätt med att köra ljusa isåfall, tror det kan bli läckert. En tydlig kontrast mot det mörka, och framförallt eftersom du planerar ännu mer mörker på bilen i övrigt.
Alla har ju olika tycke och smak Jag vill ha några som inte är så vanlig men sen får dom inte sticka ut allt för mycket heller
Fick till förslag av hyrbil att plastidippa Mizram fälgarna. Ja varför inte, finns det silver färg isf? Annars vore det kanske tufft att sticka ut lite extra med kanske orange eller blå färg?
Se på fan. Vid nästa däckkrängning på fälgarna så får du definitivt passa på att undersöka saken. Bara det är ju värt att hålla fast vid fälgarna egentligen.
Ska bli spännande att se va du hittar på istället för R-fälgarna!
Se på fan. Vid nästa däckkrängning på fälgarna så får du definitivt passa på att undersöka saken. Bara det är ju värt att hålla fast vid fälgarna egentligen.
Ska bli spännande att se va du hittar på istället för R-fälgarna!
Det måste jag göra Jag vill ha Vossen cv3 Söker som fan efter dom!