Volvo V50 T5 -08. Rullat 8000+ mil! Bilen är inget ombyggnadsprojekt utan är tänkt att bara vara en lyxvagn med det lilla extra draget och sportkänslan! Utmärkt skick både invändigt och utvändigt. Kommer vara i min ägo ett bra... Visa mer
Jo jag har precis hämtat bilen och den startar och går iaf. Rycker lite vid 1500 varv fortfarande men annars går den som den ska. Dom sa att jag skulle tanka fullt och köra lite. Får se då, kör dock original nu ett tag.
Tre av tändstiften var spruckna så tömde dom tanken och gjorde rent den. Så gjorde dom ett cylinderläckagetest, såg bra ut där iaf. Dom kunde inte säga vad som orsakat detta men det är väl etanolen antar jag...
Fattig blev man också
gött att den blev klar! och att den fungerar! vad gick det på då?
Jo jag hoppas allt är som det ska, men så trött original Bara den slutar "hacka" så är jag nöjd. Ja det här kalaset var mina fälgar det kan jag säga..
Nej ush det är inte roligt när sådana planer försvinner ungefär som min koppling har fått offert och det är ingen rolig historia heller så vet hur det är ush
Orginal har jag kört sen orginal tycker den är ganska pigg ja haha xD
Hoppas att det löser sig med lite nytt bränsle å lite körning. Surt att lägga pengar på verkstads besök, när det finns så mycket annat som är roligare å lägga dom på.
Jo jag tror det ger med sig efter ett tag Men så trökigt, hela min budget sprack xD
gött att den blev klar! och att den fungerar! vad gick det på då?
Jo jag hoppas allt är som det ska, men så trött original Bara den slutar "hacka" så är jag nöjd. Ja det här kalaset var mina fälgar det kan jag säga..
Nej ush det är inte roligt när sådana planer försvinner ungefär som min koppling har fått offert och det är ingen rolig historia heller så vet hur det är ush
Ja jag vet inte hur länge jag kommer åka original nu
haha jag har åkt sen jag köpte min man vänjer sig Nej jag tror det kommer lösa sig för dig när du kört rent systemet igen dock undrar jag var dom brände stiftena :S
haha jag har åkt sen jag köpte min man vänjer sig Nej jag tror det kommer lösa sig för dig när du kört rent systemet igen dock undrar jag var dom brände stiftena :S
Rätt okej att åka original, fortfarande inte lessnat på det! så kör på det och va glad att det inte är som för en annan som tidigare åkte en skoda octavia med 1.6L motor på 100hk...
Rätt okej att åka original, fortfarande inte lessnat på det! så kör på det och va glad att det inte är som för en annan som tidigare åkte en skoda octavia med 1.6L motor på 100hk...
Ja man ska väl inte klaga Kommer varje fall köra in steg 3 programvaran framöver i vilket fall
Allting går emot mig nu känns det som! Härom dagen började motorlampan lysa, å nu så kommer det inte bli nå vossen (replika). Citerar mejlet:
"Hej, tyvärr kommer dom inte att komma in först i juli tidigast, dom har lite för mkt att göra i fabriken".
Bara att börja leta något annat då??? Jag vet att det finns liknande men jag är lite skeptisk till dom. Så återigen, lite tips (länkar) på tänkbara fälgar och sulor skulle sitta fint! Tack
Allting går emot mig nu känns det som! Härom dagen började motorlampan lysa, å nu så kommer det inte bli nå vossen (replika). Citerar mejlet:
"Hej, tyvärr kommer dom inte att komma in först i juli tidigast, dom har lite för mkt att göra i fabriken".
Bara att börja leta något annat då??? Jag vet att det finns liknande men jag är lite skeptisk till dom. Så återigen, lite tips (länkar) på tänkbara fälgar och sulor skulle sitta fint! Tack
Ocean Cruise ja dom är ganska lika, skiljer väl lite där ekrarna möter centrum, tror jag länkade dom till dig för längesedan, abs har också en liknande fälg, fast tror att det är lägre et på deras modell.