Volvo V50 T5 -08. Rullat 8000+ mil! Bilen är inget ombyggnadsprojekt utan är tänkt att bara vara en lyxvagn med det lilla extra draget och sportkänslan! Utmärkt skick både invändigt och utvändigt. Kommer vara i min ägo ett bra... Visa mer
Kör bara nya däck då är det inga problem! satte på mina nu på V50 det skavde lite för mycket med RS fälgarna Det man är lite orolig där i mot är att dom saltar vägen de mår inte fälgarna bra av men o andra sidan är de ju bara tvätta oftare! väntar med spänning hur de kommer att se ut!
Kör bara nya däck då är det inga problem! satte på mina nu på V50 det skavde lite för mycket med RS fälgarna Det man är lite orolig där i mot är att dom saltar vägen de mår inte fälgarna bra av men o andra sidan är de ju bara tvätta oftare! väntar med spänning hur de kommer att se ut!
Det skulle inte bara bli nå blask utan 15-20 cm Körde med mina r fälgar en bit in på vintern, det var hopplöst Fick ta omvägar för jag tog mig inte upp för backarna ^^ Nå tips på nå bra däck? 225/35-19"
Har kika genom tråden grymt jobb tror som sagt fälgarna passa som handen i handsken. .Är på g å byta bil å är riktigt sugen på en v50 t5 dom verkar röra på sig hyffsat
Har kika genom tråden grymt jobb tror som sagt fälgarna passa som handen i handsken. .Är på g å byta bil å är riktigt sugen på en v50 t5 dom verkar röra på sig hyffsat
Härligt att höra, å välkommen Ja det är riktigt trevliga bilar, har själv haft två stycken så jag har inte så mycket att jämföra med men Det säger väl en del om att jag gillar V50 kanske ^^