Jag är på jakt efter ett bra och prisvärt ljudsystem till min Saab 9000! Är det någon som har bra förslag på detta? Är sugen på bra ljud som inte tar allt för stor plats!
Just nu sitter original systemet i (fast bytt huvudenhet)
Med prisvärt menar jag ett system som ger bra ljud till ett bra pris (runt 4000 max kanske) Och jag hade tänkt byta ut rubbet då i princip allt original (högtalare, huvudenhet m.m)
Med prisvärt menar jag ett system som ger bra ljud till ett bra pris (runt 4000 max kanske) Och jag hade tänkt byta ut rubbet då i princip allt original (högtalare, huvudenhet m.m)
Det är inte många system under 4000 som ger bra ljud. Inte ett komplett allafall. En huvudenhet får du räkna med minst 1500 innan det börjar hända lite. Lägg då till ett steg för 2000 sen e du på god väg.
Men vad är det för ljud du är ute efter. Det går säkert att tumma lite på kostnaderna om du letar med begagnat. Men jag tvivlar på att nån kan hitta ett bra ljud som är komplett under 4000 på detta forum. Lägg till upp till 6000 kanske vi kan ta fram ett framsystem med huvudenhet och steg.