Dags att testa på detta med projekttråd för min Volvo s80, Det är aldrig försent att komma igång med detta antar jag, så tänkte lägga upp mycket före och efter bilder mm, Kanske någon själ är intresserad, eller vill ha tips vart... Visa mer
Gött att ha lite på gång! Passar den nya kromlisten gamla bakstöten då? Ser även ut att vara nya bakljus på nyare S80.
kollat på bilderna noga på nätet, o bakstöten ser fan exakt likadan ut, antar jag får lära mig den hårda vägen annars när listen anländer! Jodå, det är nya lyktor likaså, men de är inte så himla annorlunda tycker jag... för att det ska vara värt o inhandla.
kollat på bilderna noga på nätet, o bakstöten ser fan exakt likadan ut, antar jag får lära mig den hårda vägen annars när listen anländer! Jodå, det är nya lyktor likaså, men de är inte så himla annorlunda tycker jag... för att det ska vara värt o inhandla.
Nu tittar jag i och för sig bara på de två bilderna du postade här, men ser det inte ut som att kromlisten är nersänkt i kjolen (eller vad man nu vill kalla det för)?
Nu tittar jag i och för sig bara på de två bilderna du postade här, men ser det inte ut som att kromlisten är nersänkt i kjolen (eller vad man nu vill kalla det för)?
Brutal bil i vilket fall som helst, bra jobbat
Hej,
nej listen ser inte nedsänkt ut, o tittar man övriga linjer på bakkjolen så ser den ju exakt likadan ut. Beställer därefter kromlisten o hoppas på att den borde passa rakt av. (är dock rätt säker på att kromlisten kommer ha som små pluggar under till, som jag blir tvingad att klippa av med en tång (plastnubb) för att sedan bara fästa med medföljande dubbelhäftande)
turbotrycksmätare mm i A stolpen känns verkligen "old school" så inhandlade istället en ODB II läsare med bluetooth (trådlös fin variant) och en ny Samsung Galaxy Note platta 10.1" där vi kör upp digitala mätare i realtid från motorn... då kan jag designa mätarna som jag vill ha dem! feettt!
turbotrycksmätare mm i A stolpen känns verkligen "old school" så inhandlade istället en ODB II läsare med bluetooth (trådlös fin variant) och en ny Samsung Galaxy Note platta 10.1" där vi kör upp digitala mätare i realtid från motorn... då kan jag designa mätarna som jag vill ha dem! feettt!