Chevrolet Silverado vart köpa delar?

OpelP1
27 december 2012 · 1 412 Inlägg

Rockauto.com var ju iaf smidiga att handla från och hade rätt billig frakt, köpte nyss en vattenpump där som inte finns som ny på ebay. smile

Kristian_L
27 december 2012 · 1 893 Inlägg

"Någonstans i Sverige"..? Det begränsar väl tipsen till internet det...
På den tiden jag körde Cheva V8a som daily driver, köpte jag en hel del på "Yankeeparts" och "Rogers Custom"

Båda belägna i Gbg. Slå kolla på Eniro och slå dem en signal.

Volvo V60 D4 "Inscription" (2019)
BoRag
12 januari 2013 · 118 Inlägg

Jo tillslut hittade jag faktiskt en hel del på ebay så nu har jag fått hem småprylar som knappar till fönsterhissar och sånt å det va ju skitbra. big_smile

Baklysen nya kompletta med circuitboards har en polare från usa skickat med post så jag väntar på dom just nu. Ny bensin tank hade otroligt nog en granne här som jag köpte.

Så snart blir de nog ordning på pickisen.

OpelP1
12 januari 2013 · 1 412 Inlägg

Härligt! smile

Mickieee
18 april 2015 · 58 Inlägg

Jag håller med på att leta lite roliga delar till silverado och ebay är nog det vettigaste hittils om man ska se till priserna men om någon har något annat tips får ni gärna säga till:)
satt själv och letade lite snygga bakljus och hittade dessa på Ebay o de kanske vore något,

http://rover.ebay.com/rover/1/711-53200 … _sacat%3D0

kolla in priserna är ju bra mycket billigare än sverige iallafall smile

Lincoln Continental "Gangstersläden" (1967)
Ogrish
15 januari 2020 · 3 Inlägg

Muttley skrev:
De mesta till amerikanare är billigast att beställa på ebay eller från staterna.   De är oftast ockerpriser i sverige.

Så jävla sant.

Sysslat med US bilar sedan mitten på 70-talet. Hatar trasiga pack-boxar,stenskott och sura kärringar.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang