satt å grunna på de länge med men kommer ha baksätet mycke nerfällt samt är lättare för lyften ta en väg under än behöva klättra up till porten så kan bli bättre flöde och trycker själv att e snyggare och inte se porten
satt å grunna på de länge med men kommer ha baksätet mycke nerfällt samt är lättare för lyften ta en väg under än behöva klättra up till porten så kan bli bättre flöde och trycker själv att e snyggare och inte se porten
okej okej tänkte mer på om du bara vänder på lådan ( känns dom sätet kommer ivägen för luftflödet när det är uppfällt )
okej okej tänkte mer på om du bara vänder på lådan ( känns dom sätet kommer ivägen för luftflödet när det är uppfällt )
men jag är mä på dina tankar
jo vet de men är jag själv eller bara har med en så går de köra med nerfält säte med spelar ingen större roll så ju
kände jag fick ha en egen logga med tanke på en säljer ljud med samt bygger lådor åt folk med ska hämta 2st vita samt 2st svarta så får en se om de blir fler sen
här har vi en vit provmonterad på hans bil tycker dom blev rätt bra ändå