Händer inte så mycket med bilen nu, inge bra iaf. Tappat ett ögonlock på vägen och kantstött vänster bak fälg rejält! Nytt däck är beställt och åkte in för att få färgen på fälgarna skannad. Fick bli 2K lack.
Då det inte går att beställa endast ett ögon lock så får man ta å bli 750kr fattigare IGEN då ja lär beställa 2 nya + färg..
Väntar fortfarande på lackeringen som är den 3 sep, då ska front och baklucka lackas
Aaaah. Jag minns min första trottoarkant. Så många svordomar under så få sekunder. Tillslut så insåg jag att det är väl bara en tidsfråga när bilen används till vardags men klart att det suger åsnedase ändå.
Aaaah. Jag minns min första trottoarkant. Så många svordomar under så få sekunder. Tillslut så insåg jag att det är väl bara en tidsfråga när bilen används till vardags men klart att det suger åsnedase ändå.
Haha jo det är riktigt surt! däremot har jag lyckats hålla mig borta från dom under hela sommar, det var farsan som lyckades paja den.. Lånade hans bil för jag skulle köra vagn, och han va tvungen att åka å handla.. så skulle han tanka och då hände det som inte fick hända.. trots att jag varnade han flera gånger..
Åh, ännu mer surt. Hellre att en själv tar första smällen. Jag tog ena framhjulet bara ett par dagar efter att fälgarna var monterade och dagen därpå tog frugan ena bakhjulet. Så nu har jag tydligt instruerat att ta ut fickparkeringarna ordentligt och helst vinkla ner backspegeln innan man är inne så man verkligen ser vart bakhjulet är. Stockholms trottoarer kan vara riktigt jävliga..
Tråkigt med fälgen! Du får ta och skaffa fendrar till fälgarna, sen är det fritt fram för däckmarodörer Eller ringa Reinfeldt och övertyga honom att införa skumgummi-trottoarer
"I de flesta bilarna på våra vägar sitter det bara en person, vanligtvis föraren." - Carol Malia, nyhetsankare på BBC
Tråkigt med fälgen! Du får ta och skaffa fendrar till fälgarna, sen är det fritt fram för däckmarodörer Eller ringa Reinfeldt och övertyga honom att införa skumgummi-trottoarer
Jag röstar för skumgummi trottoarer
hahaa! jag med. Ska ringa och höra med honom Hur svårt kan det vara ?!
"I de flesta bilarna på våra vägar sitter det bara en person, vanligtvis föraren." - Carol Malia, nyhetsankare på BBC
Åh, ännu mer surt. Hellre att en själv tar första smällen. Jag tog ena framhjulet bara ett par dagar efter att fälgarna var monterade och dagen därpå tog frugan ena bakhjulet. Så nu har jag tydligt instruerat att ta ut fickparkeringarna ordentligt och helst vinkla ner backspegeln innan man är inne så man verkligen ser vart bakhjulet är. Stockholms trottoarer kan vara riktigt jävliga..
Där håller jag inte med faktiskt.. han som får betala lagningen nu ju Jo brukar vinkla ner spegeln jag med, men läskigt ändå! Men surt som sagt när det händer..
northwest skrev:
Jo riktigt tråkigt.. men det löser sig som sagt, nytt däck är beställt och fälgen skall svetsas snart Hmm, inte dum idé måste jag säga.. undra om han går med på det
nyller skrev:
northwest skrev:
Du du har inte rätt att rösta
northwest skrev:
nyller skrev:
northwest skrev:
hahaa! jag med. Ska ringa och höra med honom Hur svårt kan det vara ?!
Om vi alla skriver ett brev till han så kanske han går med på det..! Kostar inte så mkt att göra de så vrf inte
Idag (igår..?) blev det en resa till den vackra staden Söderhamn! Är så trött på att fota bilen här i Gävle så jag och Nyller bestämde oss för att åka dit! Blev en riktigt grym dag måste jag säga! Och oj så mycket bilder det blev... Luktar bränt om kameran och det tror jag nog Nyller håller med om! Men det var värt det! Så fick man åka T5a också, shit vad underbart drag det va
Ikväll var det Gävleträffen som jag och morell @garaget har anordnat. Men dra åt helvete vad mycket bilar det kom, blev helt paff! Riktigt jävla kul! Så stort tack till alla som kom! Och stort tack till alla ljudbilar som fanns på plats! (4-5st?)