Ja syftet med denna tråden är att styla s70:in lite lätt till att börja med :) Men även behålla den i fint skick :) motorn är bytt så nu blir det uppgradering inne i bilen och på de yttre :) följ gärna detta projektet, och... Visa mer
Tjena! Inget som hänt direkt! Men var bara tvungen att lägga upp min nya leksak jag fick hem i brevlådan idag En felkodsläsare från carecar Skitnajs, så det första jag gjorde var att släcka srs lampan
Snart är nog grejerna färdiga från lack, så då kommer det en stor update! Stay tuned // Dennis
Tjena! Slänger in en bild på nye baslådan jag byggde Är helt färdig, men har inte tagit några bilder Kan ju bara säga att det blev en sjujävla skillnad i bas nu
Hmm, monterade högtalarna i helgen men trodde det skulle vara mera bas! Helt klart skillnad i ljudbild, men någon vidare bas verkar det inte vara? Har jag lyckats koppla fel
Hmm, monterade högtalarna i helgen men trodde det skulle vara mera bas! Helt klart skillnad i ljudbild, men någon vidare bas verkar det inte vara? Har jag lyckats koppla fel
Använder du originalkablaget? För jag drog nya högtalarkablar och driver de på steg ganska svårt att dra nya kablar men med steg kan man ju ställa in mer och då få bättre ljudbild
Använder du originalkablaget? För jag drog nya högtalarkablar och driver de på steg ganska svårt att dra nya kablar men med steg kan man ju ställa in mer och då få bättre ljudbild
Jo exakt, kopplade på original
Får nog ta och koppla till steg när man har någonstans att vara inomhus..
Jo exakt, kopplade på original
Får nog ta och koppla till steg när man har någonstans att vara inomhus..
Jaja okej Haha jo det är ju bra mycket skönare att hålla på och pilla när man kan stå inomhus
intressant projekt följer helt klart kollat igenom hela tråden nu, lycka till
bor i förorten där man kör golare till skogen livet är som robin hood. Vet ni varför Audi går så dåligt ? För dom har kolvringarna i grillen istället för i motorn!
intressant projekt följer helt klart kollat igenom hela tråden nu, lycka till
Kul att du tagit dig tid, tack!
ajemän
bor i förorten där man kör golare till skogen livet är som robin hood. Vet ni varför Audi går så dåligt ? För dom har kolvringarna i grillen istället för i motorn!