Ja syftet med denna tråden är att styla s70:in lite lätt till att börja med :) Men även behålla den i fint skick :) motorn är bytt så nu blir det uppgradering inne i bilen och på de yttre :) följ gärna detta projektet, och... Visa mer
En liten fråga, hur tog du bort kofångaren fram? Jag har haft funderingar på att dra fast mina extraljus i krockbalken, men är lite osäker på hur jag skall göra på ett bra sätt.
Till alla er som ska montera drivknutar , när ni väl har kommit underfull med hur de ska sitta går de på ca 15 min på varje sida om ni är beredda att bli lite kladdig om ena näven
Sitter med 2st M10 bult (16 MM fattning) snett brevid dimljusen sen i hjulhusen
Jupp, de två m10:orna och sen är det 4 nitar i hjulhusen, sen är det bara att dra den rakt ut ska fixa bilder om du inte förstod
Jo, nog förstod jag, men hur skall jag kunna passa in 2 hål i kofångaren som passar perfekt till gängstängerna som sedan skall hålla upp extraljussystemet.
Jupp, de två m10:orna och sen är det 4 nitar i hjulhusen, sen är det bara att dra den rakt ut ska fixa bilder om du inte förstod
Jo, nog förstod jag, men hur skall jag kunna passa in 2 hål i kofångaren som passar perfekt till gängstängerna som sedan skall hålla upp extraljussystemet.
Ja du jag vet inte riktigt hur du skulle kunna göra just nu
Ja du jag vet inte riktigt hur du skulle kunna göra just nu