Ja syftet med denna tråden är att styla s70:in lite lätt till att börja med :) Men även behålla den i fint skick :) motorn är bytt så nu blir det uppgradering inne i bilen och på de yttre :) följ gärna detta projektet, och... Visa mer
Nu har mitt godis kommit hem och är ikopplat Pionner AVH-X2500BT
Ikopplad passar spm handen i handsken
Fint när det är mörkt
Jordade "handbreak"sladden så nu kan jag se på film också Får se när det händer något mer ska nog beställa dioder till instrumentbelysningen i vecka Hade gott / Dennis
Inte spara lite pengar och köpa dig en t5a eller en R istället ? Det du lägger ut på den här blir ju några tusenlappar i slutändan som du knappast kommer få igen !
Inte spara lite pengar och köpa dig en t5a eller en R istället ? Det du lägger ut på den här blir ju några tusenlappar i slutändan som du knappast kommer få igen !
Inte för att vara otrevlig eller något sådant, men jag hade väl knappast fått igen pengarna jag lägger ut bara för att det är en T-5a eller R?
Man tjänar i regel aldrig på bilar det är ju lite av charmen att se hur skönheten växer fram genom allt jobb man lägger ner! vill du se en bil som man aldrig får igen pengarna på? kolla in min S70 och brorsans konto azXig så ser du mycket pengar som man aldrig får igen.
Man tjänar i regel aldrig på bilar det är ju lite av charmen att se hur skönheten växer fram genom allt jobb man lägger ner! vill du se en bil som man aldrig får igen pengarna på? kolla in min S70 och brorsans konto azXig så ser du mycket pengar som man aldrig får igen.
MVH Erik
Precis vad jag menar! kvittar vilken bil man har så tjänar man oftast inget på det
Inte för att vara otrevlig eller något sådant, men jag hade väl knappast fått igen pengarna jag lägger ut bara för att det är en T-5a eller R?
Nej men jag syftade på att dom pengarna du lägger på stereo osv kanske kan gå till en roligare motor istället !
Nej men jag syftade på att dom pengarna du lägger på stereo osv kanske kan gå till en roligare motor istället !
Det är ju lite upp till var och en? vissa vill ha motor med mer pulver i, vissa vill lägga allt på styling, vissa billjud Man väljer själv vad man tycker är roligast!
- FriEND - BoyfriEND - GirlfriEND - BestfriEND - League of LegENDS
- Merca
Only Merca has no END