Ja syftet med denna tråden är att styla s70:in lite lätt till att börja med :) Men även behålla den i fint skick :) motorn är bytt så nu blir det uppgradering inne i bilen och på de yttre :) följ gärna detta projektet, och... Visa mer
En fråga, har köpt en likadan huvudenhet som du, har inte pillat runt i den så mycket. Har du hittat någon kul funktion eller så som du kan tipsa om? Har du provat appradiofunktionen med en iphone4 ?
En fråga, har köpt en likadan huvudenhet som du, har inte pillat runt i den så mycket. Har du hittat någon kul funktion eller så som du kan tipsa om? Har du provat appradiofunktionen med en iphone4 ?
Tack så mycket! Näe jag har väl inte testat så mycket Finns en funktion som heter mixtrax, där du kan "snurra runt" ljudet lite. Har dock inte själv använt det / Dennis
Tack så mycket! Näe jag har väl inte testat så mycket Finns en funktion som heter mixtrax, där du kan "snurra runt" ljudet lite. Har dock inte själv använt det / Dennis
Okej . Ja det står mixtrax på frånten, får kika på det imorgon
Tjena! Väldigt 'off tpic' detta men var bara tvungen! Satt o kolla grejer till en kompis v40 fas1 och såg detta på vparts! haha Gav mig ett ganska gott skratt
Händer inte så mycket med bilen just nu, då det är så mycket snö Finns ingen plats i garaget för tillfället heller Så mer kommer när det börjar bli varmare! Tack o hej! / Dennis
Hej! Som sagt händer det inte så mycket just nu tyvärr! Dock fick jag en liten idé idag. Vad tror ni om att sätta en el-antenn på höger sida som åker upp samtidigt med den vänstra? Hade inte de kunnat bli bra? Någon som har gjort detta eller bara tycker det vore en fräck grej? // Mvh Dennis