Tänkte jag skulle dra igång ett litet projekt under sommaren 2013 och framåt. Det är i grunden en solblekt Volvo 740 som snart rullat 14 000 mil. Köpte den av en äldre dam, vilket innebär att kopplingen är slut, den är lugnt körd... Visa mer
Måste tyvärr säga att mk18 passar ganska bra på röd volvo 740, gör säkert polaris med. Kolla in den här http://www.garaget.org/?car=283534&image=3190231 eftersom din är röd och ska ha usa front så kommer detta bli rätt likt hans.
mk18 passar även bra på en vit 945'a (965 också), men inte benvit utan den kritvita.
Måste tyvärr säga att mk18 passar ganska bra på röd volvo 740, gör säkert polaris med. Kolla in den här http://www.garaget.org/?car=283534&image=3190231 eftersom din är röd och ska ha usa front så kommer detta bli rätt likt hans.
mk18 passar även bra på en vit 945'a (965 också), men inte benvit utan den kritvita.
mk passar på vilken volvo som helst oavsett färg men de är extra snygga på röda, vita bilar enligt mig
Gör om, Gör rätt.
Innan Volvo 850 lanserades tillverkade Volvo endast traktorer.
Hellre en kråka i näsan än en skata i sängen.
mk passar på vilken volvo som helst oavsett färg men de är extra snygga på röda, vita bilar enligt mig
kom du på hur det där reprationskitet till styrväxeln funkade? antar att din också var sprucken i ena fästet?
Nej, tyvärr gjorde jag inte det. Kom aldrig riktigt på hur den skulle passa då utrymmet mellan styrväxel och balken var alldeles för litet. Där var inte heller någon spricka i min styrväxel så jag tänkte att om det fungerat i 25 år så borde det hålla ett tag till. Jag monterade bara bultarna. Läste på lite forum precis. Någon sa att man skulle slipa på styrväxeln för att det skulle passa och någon sa att man skulle bända ut balken Kanske dumt av mig att inte montera den repsatsen . Blir nog att jag tar av den igen och försöker lösa det. Känns ändå som en rätt viktig del Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig
kom du på hur det där reprationskitet till styrväxeln funkade? antar att din också var sprucken i ena fästet?
Nej, tyvärr gjorde jag inte det. Kom aldrig riktigt på hur den skulle passa då utrymmet mellan styrväxel och balken var alldeles för litet. Där var inte heller någon spricka i min styrväxel så jag tänkte att om det fungerat i 25 år så borde det hålla ett tag till. Jag monterade bara bultarna. Läste på lite forum precis. Någon sa att man skulle slipa på styrväxeln för att det skulle passa och någon sa att man skulle bända ut balken Kanske dumt av mig att inte montera den repsatsen . Blir nog att jag tar av den igen och försöker lösa det. Känns ändå som en rätt viktig del Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig
okej tackar för länken ska kolla lite jag också hur det ser ut och om man verkligen behöver den där rep satsen, det är ju som du säger den har ju suttit där i över 20år utan att ha ramlat ner
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
Tänket köra en lite "blandad" uppdatering idag! Har egentligen inte så mycket med min 740 att göra men men Då det inte hänt så mycket här den senaste tiden så tänkte jag bjuda på mig själv lite
Så blev man ju 18 förra veckan!
18års tårtan
En till
Sedan fick jag mitt efterlängtade KÖRKORT idag också!!!!
Denna bjuder jag på Man måste ju börja i tid
I morgon har jag mitt sista prov detta år. Så till helgen och slutet av veckan blir det mycket meck med mycket uppdateringar!