Eftersnack: Meet of the Month #4 - 3/8

Spelis
4 augusti 2013 · 1 926 Inlägg

tjenare skrev:

babbi29 skrev:

tjenare skrev:
bra träff ! nån som vet va låten massa spelar som går "ah ah ah" hela tiden? letat massor

Den heter million voices med otto knows smile

Nää inte den.... är en annan

will sparks - Ah Yeah  tror jag att han tänker på..

http://www.youtube.com/watch?v=CkWgFYz9qeg

tjenare
4 augusti 2013 · 3 Inlägg

Spelis skrev:

tjenare skrev:

babbi29 skrev:

Den heter million voices med otto knows smile

Nää inte den.... är en annan

will sparks - Ah Yeah  tror jag att han tänker på..

http://www.youtube.com/watch?v=CkWgFYz9qeg

Du är bäst!

XDaniel
4 augusti 2013 · 179 Inlägg
Terror, världskrig, bränna barn i stora ugnar.
Mercedes W114 Lang OM605 "Lang and Low" (1973)
Volvo 740 T5 "Deeren II" (1988)
SuKO
4 augusti 2013 · 87 Inlägg

Tycker träffen var bra men störde mig på hur mycket skräp det va senare på natten och folk på elgiganten snodde flaggor och höll på,och såg även några som va så fulla så dem hade slagit ihop i någon annans knä på marken osv..
Ja man kan ju börja undra "vilka" det är egentligen som förstör träffarna och ändå gnäller sen: öööhhh vad äre för fel på att dricka några bärs och jag har ingen bil som pappar betalar iallafall!!!!

MaulinR93
4 augusti 2013 · 97 Inlägg

Tycker det var en kanonträff! Synd bara att så många åkte och inte väntade ut regnet, gav sig ju relativt fort. smile

Volvo V70 2.5 "Blue-Ray" (1998)
Dirtymike
4 augusti 2013 · 1 532 Inlägg

Tråkigt me regnet annars en bra träff.
O ni "volvo raggare" förhelsike bara för det regnat lite behöver ni inte åka o sladda runt inne på parkeringen mellan bilarna.
Till dig i den röda 244an hinner jag springa fram nästa ggn innan du drar ska du få leta efter din bilnyckel på Maxis tak.....
För sladda så nära bilar och barnvagnar gör du inte igen.

Jeep J20 (1978)
Iam2fast4U
4 augusti 2013 · 1 534 Inlägg

någon som tog kort på min bil smile?

BMW E34 "538" (1990)
BearStyle Bearstyle Productions
4 augusti 2013 · 90 Inlägg

MaulinR93 skrev:
Tycker det var en kanonträff! Synd bara att så många åkte och inte väntade ut regnet, gav sig ju relativt fort. smile

Som deltagare av tidigare MoM vet man att för att få ut det mesta är man där när den börjar och vid 22 är det dags att röra sig därifrån. Denna gång pga vädret men annars "stänger" parkeringen även 22 och p-böter och polisstopp väntar. Tråkigt men pga. det svinande som märkbart domineras av volvoraggare så förstår jag om mark och butiksägarna inte vill att det fortsätter hela natten lång.

Stort TACK till arrangörerna som gjorde sitt genom att säga till folk att plocka upp efter sig, hoppas på fler stora träffar även framöver.

Stor diss till de två tölparna "bröderna fluff" i en risig svart 740 som åkte med totalt okontrollerat häng mest överallt, även i dolda kurvor där möte väntade - bara ren och skär tur att inget hände.

Until next time..!

TheSwede
5 augusti 2013 · 56 Inlägg

Kanon träff ! Sjukt mycket trevligt folk att prata med.

Does it smell like a bitchslap ? Cuz thats what im cooking !
reacha Team Radioactive
5 augusti 2013 · 166 Inlägg

Dem värsta var efter regnet faktiskt, som kom o sladda i sina volvos som hade noll effekt o lekte bara för det blev blött så dem fick "visa upp sig"

När vi sa åt dem att lägga ner så tyckte dem inte att dem gjorde något fel som sladdade runt uppe bland bilarna.
Tragiskt att folk inte kan förstå själva att det dom gör är fel.

Vill ni sladda o leka coola med era bilar så åk någon annanstans o gör det, det passar INTE på en parkering där bilarna som står parkerade kostar 100ggr mer än den bil du kör omkring i.

för att klargöra så pratar jag om skräpiga rostiga gamla 240´s som dem har satt på en japs på bara. inte dem seriösa byggena. Tyvärr så blir det mycket skitsnack om volvos, mest för att det är dom 18 åringarna som köpt sig sin första bil o åker omkring som dem gör.

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
Dirtymike
5 augusti 2013 · 1 532 Inlägg

reacha skrev:
Dem värsta var efter regnet faktiskt, som kom o sladda i sina volvos som hade noll effekt o lekte bara för det blev blött så dem fick "visa upp sig"

När vi sa åt dem att lägga ner så tyckte dem inte att dem gjorde något fel som sladdade runt uppe bland bilarna.
Tragiskt att folk inte kan förstå själva att det dom gör är fel.

Vill ni sladda o leka coola med era bilar så åk någon annanstans o gör det, det passar INTE på en parkering där bilarna som står parkerade kostar 100ggr mer än den bil du kör omkring i.

för att klargöra så pratar jag om skräpiga rostiga gamla 240´s som dem har satt på en japs på bara. inte dem seriösa byggena. Tyvärr så blir det mycket skitsnack om volvos, mest för att det är dom 18 åringarna som köpt sig sin första bil o åker omkring som dem gör.

Tråkigt för er som fixar det här när snorungar håller på såhär.
Nästa ggn jag hinner springa fram då äre som jag skrev i förra inlägget att nycklarna hamnar på Maxi's tak. För då kanske man lär sig att respektera folks egendom men framförallt är rädd om barn i vagn.

Jeep J20 (1978)
Iam2fast4U
5 augusti 2013 · 1 534 Inlägg

Ingen som fick en bild på min bmw e34? smile

BMW E34 "538" (1990)
Spelis
5 augusti 2013 · 1 926 Inlägg

Jag gillar MoM träffarna, var första för mig detta år men precis som sist jag var där så var det mycket folk o bra drag.. Synd att jag kom dit för sent bara o fick stå på baksidan av maxi för det var så smockat med folk.
Han någon med o knäppa ett kort på bilen får ni gärna skicka smile

HEATSEEKER
6 augusti 2013 · 198 Inlägg

Såg de va många som filmade, ingen film ifrån kvällen??

jalvret
6 augusti 2013 ·

riktigt bra att inte polisen kom och förstörde

zindeh
6 augusti 2013 · 10 Inlägg

här är lite bilder från träffen smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=51482

Volvo V70 (2000)
JoneZ
10 augusti 2013 · 40 Inlägg

Riktigt trevlig träff måste jag säga! smile

Här är min video från Action Meet och MoM #4 smile http://www.youtube.com/watch?v=JhAqBNRGieE

Mer bilder hittar ni på min facebook page; https://www.facebook.com/SwedishSpotters

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
10 augusti 2013 · 14 042 Inlägg

hesselgren skrev:
Tex dom där j***la volvosarna som roade sig med att åka fram och tillbaka med launchcontrol och förgasarsmällar.... störande!

Vad är "launchcontrol"??

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Mickius
10 augusti 2013 · 4 670 Inlägg

Vettemannen skrev:

hesselgren skrev:
Tex dom där j***la volvosarna som roade sig med att åka fram och tillbaka med launchcontrol och förgasarsmällar.... störande!

Vad är "launchcontrol"??

/Benny

Launchcontrol är ett hjälpmedel som gör att du kan bygga laddtryck stillaståendes vid ett specifikt varvtal.

Med andra ord du trycker på knappen som aktiverar det, håller full gas, varvtalet stannar på inställt varvtal och bilen börjar bygga upp laddtryck när detta är klart kommer bilen smälla satan "Avgassmällar" du släpper kopplingen o bilen brummar iväg wink

Senast redigerat av mickius (10 augusti 2013)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
10 augusti 2013 · 14 042 Inlägg

mickius skrev:

Vettemannen skrev:

hesselgren skrev:
Tex dom där j***la volvosarna som roade sig med att åka fram och tillbaka med launchcontrol och förgasarsmällar.... störande!

Vad är "launchcontrol"??

/Benny

Launchcontrol är ett hjälpmedel som gör att du kan bygga laddtryck stillaståendes vid ett specifikt varvtal.

Med andra ord du trycker på knappen som aktiverar det, håller full gas, varvtalet stannar på inställt varvtal och bilen börjar bygga upp laddtryck när detta är klart kommer bilen smälla satan "Avgassmällar" du släpper kopplingen o bilen brummar iväg wink


http://www.youtube.com/watch?v=TG7gUCdpllc

[video]http://youtu.be/TG7gUCdpllc[/video]

Okay, jag fattar. Tittade på videon.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang