Skyltar utan EU symbol snart ett minne blott...

KHRacing
12 december 2013 ·

fram tills sista December skall de gå att beställa.

KHRacing
12 december 2013 ·

CHEEVA skrev:
gött att mc skylten blir mindre smile

"Problemet" är ju bara att med den nya mindre skylten så får man den fula EU-flaggan... roll

Nightmare89
12 december 2013 · 939 Inlägg

Fixat 10!!!!! nya till min ska räcka bilens liv ut!!!! även så nästa ägare får med sig en hög^^

Dupond och Dupont
12 december 2013 · 581 Inlägg

EU skylt ? Ånääe, det kan ni glömma Eu, inte så länge jag har en avbitare i garaget !

Hammare och gaffatejp är allt som behövs.
Sitter nånting fast när det borde vara löst? Använd Hammaren!
Sitter nånting löst när det borde sitta fast? Använd Gaffatejp!
Dupond och Dupont
12 december 2013 · 581 Inlägg

Och kommer de och säger att man måste ha det så är det väl någon annan som har klippt av den för mig wink

Hammare och gaffatejp är allt som behövs.
Sitter nånting fast när det borde vara löst? Använd Hammaren!
Sitter nånting löst när det borde sitta fast? Använd Gaffatejp!
Slash Saabifierad
12 december 2013 · 2 026 Inlägg

peeeeeeew beställt nya skyltar så här in i det sista big_smile

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
KHRacing
12 december 2013 ·

Dupond skrev:
EU skylt ? Ånääe, det kan ni glömma Eu, inte så länge jag har en avbitare i garaget !

tyvärr olagligt att framför en bil med skadad/oläslig  nummerskylt

Bengtsson Forehead flamers
12 december 2013 · 113 Inlägg

Båda bilarna har fått nya icke eu skyltar, fick även godkänt liten skylt fram till Hondan smile

Kanske borde boka en extra uppsättning...

/Andreas

Honda S2000 (2000)
PMPerformance
13 december 2013 · 2 266 Inlägg

Verkar som skyltfabriken har fullt upp nu fram till hjul.

svetsdiff !!!
Lina-
13 december 2013 · 1 213 Inlägg

RannerKing skrev:
Blir att klippa skyltar i forsätningen då, så länge dom inte sätter EU-märket i mitten var skattemärket satt tidigare.

Dupond skrev:
EU skylt ? Ånääe, det kan ni glömma Eu, inte så länge jag har en avbitare i garaget !

Inte laglig göra åverkan på skylten, som t.ex: såga, klippa, måla & montera dekal.

Upptäcker polis detta då blir de föreläggande om kontrollbes och/eller böter på 1500:-

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.
Volvo 940 Turbo "Sleeper" (1992)
caromania Forummoderator
14 december 2013 · 9 296 Inlägg

Ser inte hysterin. Dessutom är min främre original skylthållare lång och eu-skylten är det enda som passar. För övrigt röstade jag i eu-valet för 20 år sedan. Jag röstade nej och jag tycker därmed jag gjort vad jag kunnat i frågan. smile

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
granadadr
14 december 2013 · 7 289 Inlägg

caromania skrev:
Ser inte hysterin. Dessutom är min främre original skylthållare lång och eu-skylten är det enda som passar. För övrigt röstade jag i eu-valet för 20 år sedan. Jag röstade nej och jag tycker därmed jag gjort vad jag kunnat i frågan. smile

därför att på äldre bilar är det FULT med eu,,

rättelse, det är fult med euskylt på alla bilar wink

caromania Forummoderator
14 december 2013 · 9 296 Inlägg

granadadr skrev:

caromania skrev:
Ser inte hysterin. Dessutom är min främre original skylthållare lång och eu-skylten är det enda som passar. För övrigt röstade jag i eu-valet för 20 år sedan. Jag röstade nej och jag tycker därmed jag gjort vad jag kunnat i frågan. smile

därför att på äldre bilar är det FULT med eu,,

rättelse, det är fult med euskylt på alla bilar wink

Hmm. Nåja, jag ser ändå inte hysterien med en regskylts utseende. Tur för mig då de kortare skyltarna inte funkar på min bil. Tydligen är engelska skyltar längre.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
mb_pucken
14 december 2013 · 5 087 Inlägg

Har sedan en månad tillbaka beställt icke EU skyltar till alla mina bilar smile har dock EU skyltar på C-klassen men dom åker av med extraljusen sen smile

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965
Mercedes C250DT "BabyBenz" (1997)
Brådhis * Voff voff *
14 december 2013 · 10 279 Inlägg

Jag ogillar starkt detta eftersom texten på personliga plåtarna inte längre blir centrerad om skylten har EU-märke.

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
volvoqq Lastbilsmekaniker
14 december 2013 · 5 138 Inlägg

Var inga problem att beställa till både min v70n och 760 så det funkar fortfarande:P

n_andersson
14 december 2013 · 689 Inlägg

Jag tycker det är snyggare med eu skylten. Råka beställa en till mcn utan eumärket i somras och det ser ut som det saknas nått där bak. Får beställa en sån ny lite minfre skylt med eu märket till sommaren

Helvete_racing Arg Snickare
14 december 2013 · 875 Inlägg

volvoqq skrev:
Var inga problem att beställa till både min v70n och 760 så det funkar fortfarande:P

Det är ju 2 veckor kvar enligt han som gjort tråden.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 december 2013 · 14 048 Inlägg

n_andersson skrev:
Jag tycker det är snyggare med eu skylten. Råka beställa en till mcn utan eumärket i somras och det ser ut som det saknas nått där bak. Får beställa en sån ny lite minfre skylt med eu märket till sommaren

Jag tror inte du tillhör majoriteten!! wink

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Jungmar
14 december 2013 · 847 Inlägg

Brådhis skrev:
Jag ogillar starkt detta eftersom texten på personliga plåtarna inte längre blir centrerad om skylten har EU-märke.

//Brådhis

Det är ju det den blir Brådhis? Idag så hamnar inte mittersta bokstaven i mitten av skulten, vilket gör att det ser heltokigt ut att köra med EU-skult och personligt registreringsnummer:
https://www1.garaget.org/archive/12/11034/282596/282596-2785894.jpg

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang