Dieselpump Lucas fiat strada

powerlifting
25 januari 2014 · 1 Inlägg

hej ny här på garaget.. har en fråga angående en fiat strada pickup har problem med en givare den heter rotorgivare ska vist sitta i dieselpumpen , det är en motorlampa som lyser ibland , ojämn tomgång och lägger av ibland , enligt verkstaden så behöver man byta hela pumpen , det går att byta givare från sidan av pumpen , men det finns inga givare att köpa säger dom ? någon som har något förslag på detta problem .

Breisladd
25 januari 2014 · 56 Inlägg

Om du pm:ar mig numret på dieselpumpen samt så får du lysa med en lampa så du ser numret på givaren...Behöver båda nr om jag ska kunna hjälpa dig, jag kan förmodligen skaffa fram ny givare, misslyckas jag med det kan jag erbjuda dig en fabriksny dieselpump....Nej jag har ingen firma, är privat person men ganska så insatt i rotor pumpar....Vad vill verkstaden ha för en ny pump? OBS: svara i mail, inte i tråden! Med vänlig hälsning

Bengt-Inge
22 januari 2016 · 2 Inlägg

powerlifting, Breisladd, jag har en strada -04:a med samma problem som du, vad kom du/ni fram till? Någon annan här på forumet som vet vad man köper rotorgivare till en Lukas pump?

Senast redigerat av Bengt-Inge (25 januari 2016)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang