Ghostrider 5 back to basic

SwedishRacingGroup
23 februari 2008 · 80 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
kan man köpa såna hojar och bilar som han har så kan man lägga ut lite extra pengar på kameror och det finns mycket bättre kameror som inte är större än vad dom använder
är ju så dåliga kameror att man knappt ser polisbilarna bakom

Vet du verkligen vad du pratar om???

Kan du något överhuvud taget om kameror i mindre format (sk pennkameror) rörande dess kvalitet kontra priser mm???

För om du nu gör det (för jag vet till 100%) så kan du vänligen informera oss andra här och nu då du annars bara framstår som en grinig liten tjej som endast fick leka med trasiga lekskaker när du var liten!! ;0)

Mvh,
/Fürstenhoff.

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
SwedishRacingGroup
23 februari 2008 · 80 Inlägg

FireTraXX skrev:
ViDEO                     
[X] Untouched 

sen så kvittar det vem som står i rondellen eftersom att poliserna är upptagna.

Det enda som polisen i dag siktar in sig på vid olagliga filminspelningar är just att gripa inblandade KAMERAFOLK då dom bevisligen inte lyckas ta dem som kör i filmerna!!

/Fürstenhoff.

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
FireTraXX DFFL
23 februari 2008 · 9 020 Inlägg

SWTRacing skrev:

FireTraXX skrev:
ViDEO                     
[X] Untouched 

sen så kvittar det vem som står i rondellen eftersom att poliserna är upptagna.

Det enda som polisen i dag siktar in sig på vid olagliga filminspelningar är just att gripa inblandade KAMERAFOLK då dom bevisligen inte lyckas ta dem som kör i filmerna!!

/Fürstenhoff.

Afan, jag trodde att förren var prio nr 1.
Men du vet ju garanterat mer än mig. wink

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
blacken
23 februari 2008 ·

SWTRacing skrev:

FireTraXX skrev:
ViDEO                     
[X] Untouched 

sen så kvittar det vem som står i rondellen eftersom att poliserna är upptagna.

Det enda som polisen i dag siktar in sig på vid olagliga filminspelningar är just att gripa inblandade KAMERAFOLK då dom bevisligen inte lyckas ta dem som kör i filmerna!!

/Fürstenhoff.

Vad fasen, får man inte filma vad man vill nuförtiden? Är Stalin lös igen?.

lingua
23 februari 2008 · 2 271 Inlägg

såg den idag, inte sådär jätte impad av varken GR eller GIS tills snowracerscenen:lol: kung!

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
response Studerande
23 februari 2008 · 463 Inlägg

Förstår inte att ni klagar på att det är dålig kvalite? Ni kan ju inte förvänta er att det ska vara samma bild som i en actionrulle... Däremot så kan jag hålla med FireTraXX att ljudet när han körde subban var ganska dåligt.
Jag tycker att det var grym närvarokänsla genom hela filmen!

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
SwedishRacingGroup
23 februari 2008 · 80 Inlägg

T.o.m en vanlig "sketen" Svensk spelfilm spelas nprmalt in på 35mm film vilket gör att en film likt GR skulle kosta ett par miljoner att göra vilket är hållbart i längden roll, speciellt som dom som klagar sig igenom forum efter forum ändå bara är (censur) som tankar filmen gratis vilket garanterat inte gör att filmerna kan investera i nyare & svindyra kameror som kostar närmare 40000kr per minilins eller närmare 500000kr för en storkamera!!

Enkel mattematik för dom flesta, men inte alla!!

/Fürstenhoff.

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
FireTraXX DFFL
23 februari 2008 · 9 020 Inlägg

SWTRacing skrev:
T.o.m en vanlig "sketen" Svensk spelfilm spelas nprmalt in på 35mm film vilket gör att en film likt GR skulle kosta ett par miljoner att göra vilket är hållbart i längden roll, speciellt som dom som klagar sig igenom forum efter forum ändå bara är (censur) som tankar filmen gratis vilket garanterat inte gör att filmerna kan investera i nyare & svindyra kameror som kostar närmare 40000kr per minilins eller närmare 500000kr för en storkamera!!

Enkel mattematik för dom flesta, men inte alla!!

/Fürstenhoff.

issförstå migrätt, men varken din gh-filmr eller gis är värda tt köpas.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
SwedishRacingGroup
23 februari 2008 · 80 Inlägg

FireTraXX skrev:

SWTRacing skrev:
T.o.m en vanlig "sketen" Svensk spelfilm spelas nprmalt in på 35mm film vilket gör att en film likt GR skulle kosta ett par miljoner att göra vilket är hållbart i längden roll, speciellt som dom som klagar sig igenom forum efter forum ändå bara är (censur) som tankar filmen gratis vilket garanterat inte gör att filmerna kan investera i nyare & svindyra kameror som kostar närmare 40000kr per minilins eller närmare 500000kr för en storkamera!!

Enkel mattematik för dom flesta, men inte alla!!

/Fürstenhoff.

issförstå migrätt, men varken din gh-filmr eller gis är värda tt köpas.

Enligt 99.99% av det man kunnat utläsa så är GR5 den bästa street mc/bil filmen som gjort någonsin så tolka det som du vill!! wink
(och det om man läser andra forum world wide samt dom dryga 600 e-mail som inkommit efter releasen)

Ha en trevlig kväll!! wink

/Fürstenhoff.

Senast redigerat av SWTRacing (23 februari 2008)

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
cossiebool
23 februari 2008 · 176 Inlägg

SWTRacing skrev:
T.o.m en vanlig "sketen" Svensk spelfilm spelas nprmalt in på 35mm film vilket gör att en film likt GR skulle kosta ett par miljoner att göra vilket är hållbart i längden roll, speciellt som dom som klagar sig igenom forum efter forum ändå bara är (censur) som tankar filmen gratis vilket garanterat inte gör att filmerna kan investera i nyare & svindyra kameror som kostar närmare 40000kr per minilins eller närmare 500000kr för en storkamera!!

Enkel mattematik för dom flesta, men inte alla!!

/Fürstenhoff.

Precis sett filmen. Sjukt bra. Du är ta mej fan en iskall jävel! Beundransvärt! Folk som diskuterar bildkvalitet hit och dit borde titta på tv. Stackars "mr potaoe mc" du kunde iaf hjälp han justera in hojen lite innan...men han kankske får en chans till... Nog om detta. Den absolut bästa filmen som gjorts i denna changern (hur nu detta stavas) hittills! Topp, längtar tills nästa., Mvh Niklas

Alla borde få ha en Cossie och en e30 nån gång...
Ford sierra 4x4 cosworth "White-Trash" (1992)
FireTraXX DFFL
23 februari 2008 · 9 020 Inlägg

SWTRacing skrev:

FireTraXX skrev:

SWTRacing skrev:
T.o.m en vanlig "sketen" Svensk spelfilm spelas nprmalt in på 35mm film vilket gör att en film likt GR skulle kosta ett par miljoner att göra vilket är hållbart i längden roll, speciellt som dom som klagar sig igenom forum efter forum ändå bara är (censur) som tankar filmen gratis vilket garanterat inte gör att filmerna kan investera i nyare & svindyra kameror som kostar närmare 40000kr per minilins eller närmare 500000kr för en storkamera!!

Enkel mattematik för dom flesta, men inte alla!!

/Fürstenhoff.

issförstå migrätt, men varken din gh-filmr eller gis är värda tt köpas.

Enligt 99.99% så är det den bästa street mc/bil filmen som gjort någonsin så tolka det som du vill!! wink
(och det om man läser andra forum world wide samt dom dryga 600 e-mail som inkommit efter releasen)

Ha en trevlig kväll!! wink

/Fürstenhoff.

Du är en bra förare och filmerna är bra.
Men det är inte vad jag letar efter i en film

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
SwedishRacingGroup
23 februari 2008 · 80 Inlägg

FireTraXX skrev:

SWTRacing skrev:

FireTraXX skrev:

issförstå migrätt, men varken din gh-filmr eller gis är värda tt köpas.

Enligt 99.99% så är det den bästa street mc/bil filmen som gjort någonsin så tolka det som du vill!! wink
(och det om man läser andra forum world wide samt dom dryga 600 e-mail som inkommit efter releasen)

Ha en trevlig kväll!! wink

/Fürstenhoff.

Du är en bra förare och filmerna är bra.
Men det är inte vad jag letar efter i en film

Ingen tvingar någon att titta varken på GR filmerna eller GIS filmerna eller liknande - verkar som folk glömmer bort detta när det skrivs på internet!! wink

/Fürstenhoff.

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
Hamilton
23 februari 2008 · 8 864 Inlägg

Hur många här är det som betalat för sitt exemplar av filmen?
Nu menar jag då pengar och inte bandbredd, jag använde mig av det senare allternativet för att se filmen.

Fotograf på tierpidag.se
SwedishRacingGroup
23 februari 2008 · 80 Inlägg

Hamilton skrev:
jag använde mig av det senare allternativet för att se filmen.

Och just detta fenomen kommer i slutändan att ta död på alla former av småfilm, mindre musik grupper mm då dom inte kommer att kunna fortsätta att utöva sin arbete i brist på god ekonomi varför folk likt dig själv kommer att stå där och nynna samt filma era egna rullar!!

Men vem bryr sig om 100 år!! wink

/Fürstenhoff.

Senast redigerat av SWTRacing (23 februari 2008)

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
MrTobias
23 februari 2008 · 1 297 Inlägg

Fan vilken skön rulle smile Ligga på en hoj i 300km/h å sicksacka mellan bilar kan ju diskuteras hur bright det är smile Inget jag skulle pyssla med iaf. Tjejen kom hem mitt i filmen, satte sig å titta i 1 min tills jag säger att jag ska ta mckörkort. Då skakar hon på huvudet och går smile) När han leker med polisen på en MC var inget jag vart imponerad över. Av anledningen att det går i princip inte att åka fast. En bil har helt enkelt ingen chans mot en MC smile. Till skillnad från getaway sthlm där man endast hör polisen i bakgrunden så var detta Jävligt roligt att se! Subarun. Vilken jävla bil och att han leker med polisen! Fan nog blev man lite sugen alltid ^_*. Men man vart ju lite besviken över polisens insatts. Varje gång han tog en kurva var han ju nästan tvungen att stanna för att vänta in dem. Grym rulle, satt med ett smajl hela filmen. 5av5 poäng, kan inte alls klaga på kvalliten!

D_MAN ?
24 februari 2008 · 1 038 Inlägg

Hamilton skrev:
Hur många här är det som betalat för sitt exemplar av filmen?
Nu menar jag då pengar och inte bandbredd, jag använde mig av det senare allternativet för att se filmen.

Köper alla mina filmer från iceman, både GR å GIS big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Mtz
24 februari 2008 · 118 Inlägg

Evo-Danne skrev:

Hamilton skrev:
Hur många här är det som betalat för sitt exemplar av filmen?
Nu menar jag då pengar och inte bandbredd, jag använde mig av det senare allternativet för att se filmen.

Köper alla mina filmer från iceman, både GR å GIS big_smile

Det är ju tur det så någon kan rippa dom.

viccoA
24 februari 2008 · 3 110 Inlägg

Filmen är galet mycket bättre än de senaste GIS-gänget har presterat. big_smile

Gratulerar till ett bra arbete. Underhållning på hög nivå!

Senast redigerat av viccoA (24 februari 2008)

MilleN
25 februari 2008 · 9 108 Inlägg

Ojojoj vad grym den var, kvalitén var absolut inget att gnälla över. Men jag blev lite besviken över alla "to be continued" som kom upp..

Riktigt kul att han gör narr av GIS.. Bilkörningen i GR är ju tusen ggr värre än i GIS.. Tänker främst på att så fort GIS-gänget ser en piketbuss t.ex. i mötande fil så gör dom världens grej av det och kör som idioter därifrån.
GR däremot, väntar in polisbilar och helikopter för att sedan förnedra dom rejält wink

Man får undvika att känna moral för en stund när man kollar på sådana här filmer cool

Hampusd transportkonsult
25 februari 2008 · 284 Inlägg

Jag såg filmen igår. En kompis kom över med sitt ex.

Men jag ramlar ner till ert garage i veckan och köper ett eget ex. Gissar på att ni har den där?

Denna film är given i samlingen. wink
Men tycker det är synd att GR inte hade kamera på hojen och bilen när han lekte med oss under birka. wink

Bottles are for babys. Real men get blown.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang