Ghostrider 5 back to basic

Tom Darth Vader
25 februari 2008 · 1 644 Inlägg

Jag såg den häromdan, första halvan var riktigt underhållande, dock var motorljudet såpass sövande så jag somnade ifrån andra halvan, får ta upp tittandet nån dag smile

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Mr_EmCom Med.lem
25 februari 2008 · 3 759 Inlägg

MilleN skrev:
Ojojoj vad grym den var, kvalitén var absolut inget att gnälla över. Men jag blev lite besviken över alla "to be continued" som kom upp..

Riktigt kul att han gör narr av GIS.. Bilkörningen i GR är ju tusen ggr värre än i GIS.. Tänker främst på att så fort GIS-gänget ser en piketbuss t.ex. i mötande fil så gör dom världens grej av det och kör som idioter därifrån.
GR däremot, väntar in polisbilar och helikopter för att sedan förnedra dom rejält wink

Man får undvika att känna moral för en stund när man kollar på sådana här filmer cool

Det tyckte jag var bra. Ifallfall jag tröttnar på att höra en gixxer på 13K varv i 15 minuter i sträck. Tror helt enkelt är för att inte göra filmen långtråkig. Strort +

Har inte sett hela nu, tänkte kolla det sista nu. smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
SwedishRacingGroup
25 februari 2008 · 80 Inlägg

242RR skrev:

Evo-Danne skrev:

Hamilton skrev:
Hur många här är det som betalat för sitt exemplar av filmen?
Nu menar jag då pengar och inte bandbredd, jag använde mig av det senare allternativet för att se filmen.

Köper alla mina filmer från iceman, både GR å GIS big_smile

Det är ju tur det så någon kan rippa dom.

Behöver faktiskt nya fälgar till vår volvo - kanske någon kan "Rippa" dina så köper jag dom billigt - någon?? wink

Bara en tanke!!

/Fürstenhoff.

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
Tom Darth Vader
25 februari 2008 · 1 644 Inlägg

Om det ända vore så väl smile
*Ironi=av*

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Super_Micke Bildrulle
25 februari 2008 · 499 Inlägg

Har faktiskt inte sett filmen än, men låter ju lovande. Äntligen någon som gör narr av GIS o deras halvtarvande.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Hamilton
25 februari 2008 · 8 864 Inlägg

SWTRacing skrev:

242RR skrev:

Evo-Danne skrev:

Köper alla mina filmer från iceman, både GR å GIS big_smile

Det är ju tur det så någon kan rippa dom.

Behöver faktiskt nya fälgar till vår volvo - kanske någon kan "Rippa" dina så köper jag dom billigt - någon?? wink

Bara en tanke!!

/Fürstenhoff.

Om du kollar på blocket.se så hittar du massor av fälgar till Volvo som är just "Rippade".

Fotograf på tierpidag.se
Bill_Bull Truck/Bil mekaniker
25 februari 2008 · 159 Inlägg

Glode ochså på den för ngn dag sen  den var mer sevärd än dom andra tycker jag MVh Bill

Subaru Legacy GT SPEC-B "WR LIMITED" (2004)
peter_1976 JDM
25 februari 2008 · 2 201 Inlägg

jag tyckte hela filmen var helt ok. ok, lite tjatigt med exakt samma varvtal hela vägen till uppsala.
skulle vilja ha lite mer typ den första scenen i nya GIS filmen, skulle passa grymt i denna filmen.

subaru delen är ju flera gånger bättre än bilfilrmerna har presterat på flera år, så det blir nog tufft för dom att slå. bra jobbat  tongue

SwedishRacingGroup
25 februari 2008 · 80 Inlägg

Hamilton skrev:

SWTRacing skrev:

242RR skrev:

Det är ju tur det så någon kan rippa dom.

Behöver faktiskt nya fälgar till vår volvo - kanske någon kan "Rippa" dina så köper jag dom billigt - någon?? wink

Bara en tanke!!

/Fürstenhoff.

Om du kollar på blocket.se så hittar du massor av fälgar till Volvo som är just "Rippade".

He he he...

Risken är väl klart stor i alla fall!!

/Fürstenhoff.

2010 - året där vi siktar på Nürburgring, Gotland, Mantorp samt Superstage!! ;0)
SwedishRacingGroup en av mycket på återförsäljare av DUNLOP DIREZZA 3 i Sverige 2010!!
Hamilton
25 februari 2008 · 8 864 Inlägg

SWTRacing skrev:

Hamilton skrev:

SWTRacing skrev:
Behöver faktiskt nya fälgar till vår volvo - kanske någon kan "Rippa" dina så köper jag dom billigt - någon?? wink

Bara en tanke!!

/Fürstenhoff.

Om du kollar på blocket.se så hittar du massor av fälgar till Volvo som är just "Rippade".

He he he...

Risken är väl klart stor i alla fall!!

/Fürstenhoff.

För att du ska slippa handla på blocket.se så har jag av moraliska själ betalat eftersom jag äger ett exemplar av filmen.

Senast redigerat av Hamilton (25 februari 2008)

Fotograf på tierpidag.se
Machin Fartmissbrukare
25 februari 2008 · 1 302 Inlägg

fick filmen för några dagar sen men har inte haft tid att se den förens igår... finns inte så många andra saker att säga än GR kicks GIS ASS!! haha.. skratta så ja ramla ur soffan å låg dubbelvikt på golvet av alla sjuka kommentarer.. så klockrent!

enda som var lite surt var att man inte fick se hur jakten efter hornsgatan hoppet slutade... men ja antar att d kommer på nästa film.. lr fanns d nån annanstans på filmen?

betyg 7/5

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
D_MAN ?
26 februari 2008 · 1 038 Inlägg

242RR skrev:

Evo-Danne skrev:

Hamilton skrev:
Hur många här är det som betalat för sitt exemplar av filmen?
Nu menar jag då pengar och inte bandbredd, jag använde mig av det senare allternativet för att se filmen.

Köper alla mina filmer från iceman, både GR å GIS big_smile

Det är ju tur det så någon kan rippa dom.

Sysslar inte med sånt...

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
26 februari 2008 · 2 853 Inlägg

MilleN skrev:

Machin skrev:
har inte tänkt starta nån ny het diskution med dig wink .. men menar du "ghostrider in subaru"
lr menar du "getaway in sthlm"?

Ghostrider in subaru givetvis wink

Tycker det är ironiskt som fan att bilkörningen i MC-filmen ständigt spöar bilkörningen i bilfilmen big_smile

haha så rätt:) man ska kunna köra bil:D i bil film;P

pattilatti2 Billjuds fanatiker.
26 februari 2008 · 2 853 Inlägg

Machin skrev:
fick filmen för några dagar sen men har inte haft tid att se den förens igår... finns inte så många andra saker att säga än GR kicks GIS ASS!! haha.. skratta så ja ramla ur soffan å låg dubbelvikt på golvet av alla sjuka kommentarer.. så klockrent!

enda som var lite surt var att man inte fick se hur jakten efter hornsgatan hoppet slutade... men ja antar att d kommer på nästa film.. lr fanns d nån annanstans på filmen?

betyg 7/5

öhh..det är ju me i filmen kommer typ efter nästa scen;P

peter_1976 JDM
26 februari 2008 · 2 201 Inlägg

fast kramen på polisbilen är bäst   big_smile

Aga_Diff Bärs!
26 februari 2008 · 3 456 Inlägg

pattilatti2 skrev:

Machin skrev:
fick filmen för några dagar sen men har inte haft tid att se den förens igår... finns inte så många andra saker att säga än GR kicks GIS ASS!! haha.. skratta så ja ramla ur soffan å låg dubbelvikt på golvet av alla sjuka kommentarer.. så klockrent!

enda som var lite surt var att man inte fick se hur jakten efter hornsgatan hoppet slutade... men ja antar att d kommer på nästa film.. lr fanns d nån annanstans på filmen?

betyg 7/5

öhh..det är ju me i filmen kommer typ efter nästa scen;P

Inte på den filmen jag köpte... Skulle väll finnas med bland bonus scenerna, dom fick jag inte med... sad

Senast redigerat av Aga_Diff (26 februari 2008)

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Machin Fartmissbrukare
27 februari 2008 · 1 302 Inlägg

pattilatti2 skrev:

Machin skrev:
fick filmen för några dagar sen men har inte haft tid att se den förens igår... finns inte så många andra saker att säga än GR kicks GIS ASS!! haha.. skratta så ja ramla ur soffan å låg dubbelvikt på golvet av alla sjuka kommentarer.. så klockrent!

enda som var lite surt var att man inte fick se hur jakten efter hornsgatan hoppet slutade... men ja antar att d kommer på nästa film.. lr fanns d nån annanstans på filmen?

betyg 7/5

öhh..det är ju me i filmen kommer typ efter nästa scen;P

gör d ? har ja då missat helt... alltså menar scenen när han parkerar vid vad som ser ut att vara en lagerlokal.. efter att han har fått bort hellikoptrarna..  å texten "to be continued" kommer upp.. i nästa klipp är d väl nå helt annat lr? var iofs rätt bakis när ja såg den så ja kanske missa d.. wink

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Granlund
27 februari 2008 · 32 Inlägg

fan va folk klagar på kvalitén då.

uppsala-stockholm tyckte jag var i mycket bättre kvalité än de andra.

betyg 4/5

enda anledningen till att det inte blir 5/5 är att det redan gjorts så många "Race-filmer"

mannen666666 preem pump
27 februari 2008 · 836 Inlägg

SWTRacing skrev:

FireTraXX skrev:
ViDEO                     
[X] Untouched 

sen så kvittar det vem som står i rondellen eftersom att poliserna är upptagna.

Det enda som polisen i dag siktar in sig på vid olagliga filminspelningar är just att gripa inblandade KAMERAFOLK då dom bevisligen inte lyckas ta dem som kör i filmerna!!

/Fürstenhoff.

snygg bil du har... var det inte en liknande som avändes i filmen...??? big_smile

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
mannen666666 preem pump
27 februari 2008 · 836 Inlägg

förstog heller aldrig riktigt hur det blev med helikoptrarna, det är väl inte det lättaste at köra ifrån en helikopter. 300 blås är väl inte orimligt antar jag.

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang