VW Passat Alltrack " GREEN LINE"

Skulle som sagt lämna denna bil orörd, men som med alla mina tidigare bilar så började det klia i fingrarna bara några dagar efter inköpet. Tanken är allt som monteras in i denna bil ska vara OEM produkter som kodas in med VAGCOM i bilens system
  • 66 Följare
  • 18 754 Visningar
  • Uppdaterades senast 6 oktober 2014
Lajnuss
6 oktober 2014 · 3 Inlägg

Osse skrev:

Lajnuss skrev:
Riktigt snyggt med Exclusive-krom paketet och ambient, du har inte lust att göra en ambient light how-to för fotutrymmet, förutsatt att du tog bilder till det smile Vore väldigt tacksam!

Jo men det ska jag nog kunna ordna till, försökte ta kort för varje steg i installation inkl. aktiveringen i VCDS.

Har du inte tillgång till VCDS, så kan jag hjälpa dig aktivera, eftersom vi inte bor så långt bort från varandra. Jönköping motala  ca 10mil. 

Har du problem att hitta delarna, kan jag hjälpa dig med de också.

Mvh
Robban

Åh grymt snällt! big_smile

explosiv
18 oktober 2014 · 133 Inlägg

Riktigt snyggt! smile
Skulle du inte kunna fota lite alternativt beskriva på hur du plockade ner dörrsidorna på passaten?
Har tänkt att montera ambientpaketet på min med men har som varit lite nojjig över att börja bryta och bända utan att veta hur man plockar lös sidorna.

Tiiimpa
21 oktober 2014 · 465 Inlägg

riktigt coolt med all led belysning i dörr och så! får man fråga ett ca pris på dom listerna och så? ^^ PREM lagd helt klart ! tongue

Volvo V60 D3 R-design "Rödluvan" (2011)
tino23
10 november 2014 · 97 Inlägg

prem lagd

j0akim_
2 mars 2015 · 34 Inlägg

Riktigt läckert smile blev lite riktkgt sugen på att göra likadant. Har du någon prislista på LED-listerna i dörrsidorna och golvbelysningen?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang