Nu är frågan vad man ska lägga för lack på rohana hjulen ??. Nu är dom dippade i svart men måste på med riktig färg. Antingen blanksvarta. Eller svarta med eb grön purl i. Eller har ni några tips ni som följer
Klart snyggast som på bilden och som på nån bild när dom sitter på bilen i silver, då ser man det snygga djupet med!. Svarta fälgar "försvinner" och det är ju synd på dessa snygga fälgar=)
Silver är snyggt men passar inte på grönt. Sen har ju alla silver men funderar på att lägga basen svart sen med någon effekt. Svart är rått. Men jag vet vad du menar med att dom försvinner frågan äe vad som passar med grönt titangrå svart guld typ
jorgens3 skrev:
Klart snyggast som på bilden och som på nån bild när dom sitter på bilen i silver, då ser man det snygga djupet med!. Svarta fälgar "försvinner" och det är ju synd på dessa snygga fälgar=)
Skönt imorgon drar man hem från bygget:cool:.var lite sugen på att åka redan imorgon och flytta hem den Har hittat en ny front läpp med som är snyggare en den jah har ska se om ja kan slänga upp en bild på den.men i helgen kommer ni få se grymma bilder
Fy fan för o dra bort de där skiten, 2h per fälg tog de för mej o de vart ändå inte 100%.. inge kul med "dammet" bak o i bult hålen, men går o spraya dem så de rann av lite bättre iaf :-)
haha jo jag vet kör man tunt lager då är det ett helvete men körde på med bra överallt, så det borde gå smidigt. men bulthålen blir värst men tror ja drar i förtunning å smälter bort de. vad körde du för spray då ?
Jageberg skrev:
Fy fan för o dra bort de där skiten, 2h per fälg tog de för mej o de vart ändå inte 100%.. inge kul med "dammet" bak o i bult hålen, men går o spraya dem så de rann av lite bättre iaf :-)
Ja de trodde ja med att ha gjorde :-P ja köpte silikon borttagnings spray, om ja minns rätt, kan kika de ikväll när ja är i garaget annars, var iaf bara spraya o sen ta trasa där de va kvar :-) fick ja veta 7h in i projektet :-P
Aa då vet ja vad du menar hatar dipp men gjorde de mest för att se om de blev bra på bilen. Jag tog förtunning på en gång då smälte de ihop typ fy fan då hade du kunnat spara lite timmar hehe
Jageberg skrev:
Ja de trodde ja med att ha gjorde :-P ja köpte silikon borttagnings spray, om ja minns rätt, kan kika de ikväll när ja är i garaget annars, var iaf bara spraya o sen ta trasa där de va kvar :-) fick ja veta 7h in i projektet :-P
Hej vi har kommit på ett problem tror ja Face sidan jag skrev om och frågade om ni kunde gå in och dela och gilla. är tydligen så att man måste vara vän för att gilla. men jag är inte hundra, så kanse om någon kunde kolla om de är så ni som följer tråden. så kan vi gå in och ändra. för när ja kollade nu är de vänner å vänners vänner som gillar, vi kommer göra mera reklam på elmia nästa år för förataget. här är länken till sidan https://www.facebook.com/pages/K-Design … 8906788475 bara skriva om de går att gilla eller inte.