Nu är den oranga ute. Fattas lite carbone som frontläpp och sidokjolarna. Men hoppas på dom innan april. Imorgon kör vi igång me de sista på den gröna 😃😃😃
Då var carbon sidorna monterat. Blev helt sjukt bra 😃 i morgon börjar jag nog med fälgarna och bromsarna. Blir att montera dit spjäll på avgassystemet med😃 nästa fredag måste bilen vara klar för då ska den till Karlstad
Provmonterade en efter lack. Färgen passade riktigt bra till carbonet. Men ska i med en gul brun purl i lacken. Så det blir mera djup. Och sen Rohana navet blir texten grön. Och de frästa märket på fälgen. Tror de blir grymt 👍
Idag får de bli att plocka av oken. Så dom kan blästra av pulverlacken☺ sen börja måla i grönt på alla centrum kåpor. Men får se var jag får tag på en liten pensel. Känns skönt för jag ligger rätt bra till enligt min tidsplan 😃 om 3 veckor cirka beställer jag hem kompressorn. 😃💪
Bromsarna av. Imorgon blir dom blästrade 😊 sen en bild på fälgen i ljuset. Helt okej effekt tror ja nöjer mej så. Tanken är att få ner bilen på hjulen I helgen😁😁