Idag var en skit dag i garaget. Dock är oken på plats. Men blir lite omlack på 2 fälgar då lacken reste sej. Jävligt störande [img][/img] och idag går de inte lägga upp några kort häller. Men i morgon kanse dr kommer en bild på bilen nere på backen
Tackar på mina körde jag en grund som skulle vara till den gröna. Så nyansen blev rätt. Men ska du måla så funkar det med vanligt rost grundfärg. Sen vanlig bil lack har jag kört jämt värme färg finns de inga snygga färger i
quattro74 skrev:
Snyggt jobbat!! Vad använde du för grundfärg på bromsoken?
) okej det blir snyggt är nästan samma som fire orange. Kör grå grund så kan du lägga 3 lager så täcker de. Men kör ingen värme färg för då reser de sej.
quattro74 skrev:
Tack för snabbt svar! Har beställt en 1/2 liter Ktm orange 2k till bromsoken på xc60in. Blev ju så öppet när jag fick på mina svarta 20 tummare
Dom är hyffsat rena från rost, tänkte putsa av dom när dom sitter på bilen så gott det går... Maskera, Lägga på rost grund grå, och sedan pensla på 2k lacken... Borde funka?
Dom är hyffsat rena från rost, tänkte putsa av dom när dom sitter på bilen så gott det går... Maskera, Lägga på rost grund grå, och sedan pensla på 2k lacken... Borde funka?