Har under vintern gjort en total ombyggnad av bilen, från silverfärgad till svart metallic. Har bytt alla bussningar i hjulupphängningen. Uppfräschning av inredning, med nytt ljudsystem.
Ska gör i ordning framvagnen, hittade en trasig fjäder, så det blir att riva den färdiga sida och byta fjäder. Sen ska motor gås igenom, har en läcka någonstans. Innan våren kommer så ska även ljudbuhhet bli klart, så det finns jobb kvar innan den ska ut på vägen igen😄
Det man ska göra är att få bort all vax. Vad gäller små stenskott och repor, så försvinner dom med folieringen. Man jobbar med lite värme om du får bubblor eller veck eller om du har hörn eller kanter som den ska vikas runt.
Snyggt jobbat men ett minus för japsdämpen, hade hellre sett en sportljuddämpare enligt mitt tycke
Letade efter ett snyggt sportsystem, men konstaterade att det var så vanligt och tråkigt, så jag tänkte hitta på något nytt som inte gjorts på en Merca innan. Blir kanske ett helt nytt system nästa vinter.
Snyggt jobbat men ett minus för japsdämpen, hade hellre sett en sportljuddämpare enligt mitt tycke
Letade efter ett snyggt sportsystem, men konstaterade att det var så vanligt och tråkigt, så jag tänkte hitta på något nytt som inte gjorts på en Merca innan. Blir kanske ett helt nytt system nästa vinter.
Okej. Hur som så lär ju den låta galet gott! Är ju ganska stor skillnad på att sätta en japs på en b230 och en merca v12 trots allt
- FriEND - BoyfriEND - GirlfriEND - BestfriEND - League of LegENDS
- Merca
Only Merca has no END