Nya miatan är riktigt snygg IMO! Sen är inte Gamla c70 helt fel heller (har du råd med nya c70 är den helt klart snyggare ofc). C70T5 cab är en riktigt fin bil med mycket pulver. ^^
Håller med(ska komma en cab på 1-serien till våren, den lär vara fräck )...gamla C70 är dock inte mycket att hänga i granen, tycker något borde hänt på 10 år men inte där...precis samma känsla som att köra farsans 855 T5 -94...
Som TyranN sa, nya Mazda MX5! Annars om den kostar för mycket så är den tidigare versionen av Miata tokigt läcker! Riktigt roliga också Far min har en sådan. Kompressorkonvertera så går de bra
Mvh. Victor
"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
Tycker personligen att honda s2000 hör till de snyggare cabbarna på utsidan, men tyvärr riktigt boooring på insidan.
Vilken s2000 har du tittat i. )
hehe, som sagt, din är jävligt snygg på utsidan men sen vet jag ju inte om du moddat om insidan, och har du inte gjort det så tycker jag faktiskt den är riktigt trist, dock så höjer ju de röda stolarna betyget en bra bit men du får slänga upp några bilder på insidan av din bil så får jag avgöra sen ;P hähä!