Skall faceliftas och stoppa dit dom grejjerna volvo glömde :)
Giuseppe skrev:Matchande lack på husvagnen nästa?
Jungmar skrev:Snyggt det blev med ljusen, speciellt bromsljuset uppe och nere som är lite ovanligare. Önskar att jag kunde ha det på min
JofooN skrev:Jungmar skrev:Snyggt det blev med ljusen, speciellt bromsljuset uppe och nere som är lite ovanligare. Önskar att jag kunde ha det på minDet går utmärkt om du använder dig av en modul.
whose skrev:JofooN skrev:Jungmar skrev:Snyggt det blev med ljusen, speciellt bromsljuset uppe och nere som är lite ovanligare. Önskar att jag kunde ha det på minDet går utmärkt om du använder dig av en modul. Jo jag funderade på det också ? Borde väl funka ?
JofooN skrev:whose skrev:JofooN skrev:Det går utmärkt om du använder dig av en modul. Jo jag funderade på det också ? Borde väl funka ?Svar, ja
whose skrev:JofooN skrev:Det går utmärkt om du använder dig av en modul. Jo jag funderade på det också ? Borde väl funka ?
JofooN skrev:Det går utmärkt om du använder dig av en modul.
Jonnybcool skrev:Jungmar kör med faceliftbakljus så han kanske är ute efter att få bromsljusen även i övre delen, är ju bara där nere på facelift
Jungmar skrev:Jonnybcool skrev:Jungmar kör med faceliftbakljus så han kanske är ute efter att få bromsljusen även i övre delen, är ju bara där nere på facelift Precis. Då behöver jag få övre p-ljuset att lysa med extra styrka