kan man få en bil som är lika skön som en audi a6 för 20.000kr?

Sluskk
9 januari 2007 · 778 Inlägg

kan man få en bil som är lika skön som en audi a6 för 20.000kr?

THEBADGUY Gorgilus addictus
9 januari 2007 · 4 737 Inlägg

Ja jag tycker att SAAB 9000 AERO är en av dom klart skönaste bilar som finns! Finns inte mycket som klår dom enligt mig..pilot stolarna i AERO är HELT underbara....(jag antar att du menar komfort mäsigt)

http://www.blocket.se/vi/10543232.htm?ca=22_s

Senast redigerat av THEBADGUY (9 januari 2007)

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Sluskk
9 januari 2007 · 778 Inlägg

THEBADGUY skrev:
Ja jag tycker att SAAB 9000 AERO är en av dom klart skönaste bilar som finns! Finns inte mycket som klår dom enligt mig..

http://www.blocket.se/vi/10543232.htm?ca=22_s

okej jag körde en a6! idag på kör test och jag njöt varje minut jag körde den!

min familj har en saab 900 som jag bruka övnings köra och en nissan primera p11

så jag vet inte om 9000aero är så köna men jag vet ju inget om det för jag har inte pröva nån

THEBADGUY Gorgilus addictus
9 januari 2007 · 4 737 Inlägg

Sluskk skrev:

THEBADGUY skrev:
Ja jag tycker att SAAB 9000 AERO är en av dom klart skönaste bilar som finns! Finns inte mycket som klår dom enligt mig..

http://www.blocket.se/vi/10543232.htm?ca=22_s

okej jag körde en a6! idag på kör test och jag njöt varje minut jag körde den!

min familj har en saab 900 som jag bruka övnings köra och en nissan primera p11

så jag vet inte om 9000aero är så köna men jag vet ju inget om det för jag har inte pröva nån

provkör en 9000 AERO med pilotstolar...MUMS! big_smile

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Sluskk
9 januari 2007 · 778 Inlägg

THEBADGUY skrev:

Sluskk skrev:

THEBADGUY skrev:
Ja jag tycker att SAAB 9000 AERO är en av dom klart skönaste bilar som finns! Finns inte mycket som klår dom enligt mig..

http://www.blocket.se/vi/10543232.htm?ca=22_s

okej jag körde en a6! idag på kör test och jag njöt varje minut jag körde den!

min familj har en saab 900 som jag bruka övnings köra och en nissan primera p11

så jag vet inte om 9000aero är så köna men jag vet ju inget om det för jag har inte pröva nån

provkör en 9000 AERO med pilotstolar...MUMS! big_smile

okej

beetleracing Håga locals
9 januari 2007 · 45 Inlägg

ett tips r Mitsubishi sigma finns att få rätt hyffsade för runt 20000kr man sitter som en kung i dem och lyxig ocskå som std typ.

Volkswagen 1303S "DTM edition" (1973)
Sluskk
9 januari 2007 · 778 Inlägg

beetelracing skrev:
ett tips r Mitsubishi sigma finns att få rätt hyffsade för runt 20000kr man sitter som en kung i dem och lyxig ocskå som std typ.

låter ganska bra men är inte sigma och galant typ samma?

Mäki Långsam Perfektionist
9 januari 2007 · 4 800 Inlägg

kolla på blocket smile Finns säkert nå utrustade audis för dom pengarna big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
erra_90 ¨˜”°º•Chevy•º°”˜¨
9 januari 2007 · 34 Inlägg

Inte riktigt, Sigman är en 3000gt med sedan kaross. Sigmorna är riktigt grymma bilar, en polare till mig farsa har en sådan och de är snuskigt sköna att åka i tongue

MaGGoT 4 LiFe
OverBoosted AUTOBAHNRASER
9 januari 2007 · 3 804 Inlägg

Hehe närmaste du kan komma är väl en audi 100 i bra skick ? (nya karossen givetvis)


Bmw osv..
Sluskk
9 januari 2007 · 778 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Hehe närmaste du kan komma är väl en audi 100 i bra skick ? (nya karossen givetvis)

ne faktis har jag råd med en audi 80 nyare model men dom är ju inte i när heten av en a6

Sluskk
9 januari 2007 · 778 Inlägg

erra_90 skrev:
Inte riktigt, Sigman är en 3000gt med sedan kaross. Sigmorna är riktigt grymma bilar, en polare till mig farsa har en sådan och de är snuskigt sköna att åka i tongue

jaså big_smile

TT-Avant
9 januari 2007 · 6 851 Inlägg

Kan inte mer än att hålla med om att 9000 är sköna, pilotstolar i all ära, men de vanliga jubileums (självklart i skinn) stolarna tycker jag är bättre. Pilotstolarna är i min smak något för hårda och alldeles för breda (åker runt som en vante när det svänger).

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Sluskk
9 januari 2007 · 778 Inlägg

Tiaz skrev:
Kan inte mer än att hålla med om att 9000 är sköna, pilotstolar i all ära, men de vanliga jubileums (självklart i skinn) stolarna tycker jag är bättre. Pilotstolarna är i min smak något för hårda och alldeles för breda (åker runt som en vante när det svänger).

är det lät å få i växlarna koplingen är mjuck tryck i men endå skarp grep och raten är som den vore gå på "el"  sen när man kör över ett gupp så käns det inget! är den så så sej ja!

Mäki Långsam Perfektionist
9 januari 2007 · 4 800 Inlägg

Sluskk skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
Hehe närmaste du kan komma är väl en audi 100 i bra skick ? (nya karossen givetvis)

ne faktis har jag råd med en audi 80 nyare model men dom är ju inte i när heten av en a6

Nya karossen av Audi 100 är ju föregångaren till Audi A6 så Usedubbelturbo har rätt.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Nasty Heavy Metal N' Horsepower
9 januari 2007 · 174 Inlägg

Sluskk skrev:

Tiaz skrev:
Kan inte mer än att hålla med om att 9000 är sköna, pilotstolar i all ära, men de vanliga jubileums (självklart i skinn) stolarna tycker jag är bättre. Pilotstolarna är i min smak något för hårda och alldeles för breda (åker runt som en vante när det svänger).

är det lät å få i växlarna koplingen är mjuck tryck i men endå skarp grep och raten är som den vore gå på "el"  sen när man kör över ett gupp så käns det inget! är den så så sej ja!

Herregud, går du på mellanstadiet eller? Skriv ordentligt så kanske någon förstår...

Alla kan köra fort rakt fram...
Sluskk
9 januari 2007 · 778 Inlägg

Nasty skrev:

Sluskk skrev:

Tiaz skrev:
Kan inte mer än att hålla med om att 9000 är sköna, pilotstolar i all ära, men de vanliga jubileums (självklart i skinn) stolarna tycker jag är bättre. Pilotstolarna är i min smak något för hårda och alldeles för breda (åker runt som en vante när det svänger).

är det lät å få i växlarna koplingen är mjuck tryck i men endå skarp grep och raten är som den vore gå på "el"  sen när man kör över ett gupp så käns det inget! är den så så sej ja!

Herregud, går du på mellanstadiet eller? Skriv ordentligt så kanske någon förstår...

okej pesemist

Mäki Långsam Perfektionist
9 januari 2007 · 4 800 Inlägg

Han sa åt dig att skriva så man förstår! är det för mycket begärt?

http://www.blocket.se/vi/10452609.htm?ca=5_s
http://www.blocket.se/vi/10313150.htm?ca=5_s
http://www.blocket.se/vi/10431085.htm?ca=5_s

Senast redigerat av Mäki (9 januari 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Sjodda
9 januari 2007 · 88 Inlägg

Ska du åka skönt ska du ju åka Citroën men ja snygg ? men man äker fint i dom .
annars är det ju usa bil fina att åka i så lätt att svänga med så du kan använda lillfingret smile

Greatsnyggo saabtok
9 januari 2007 · 1 306 Inlägg

Sluskk skrev:
kan man få en bil som är lika skön som en audi a6 för 20.000kr?

JA varför  inte köpa dig en audi 100 c4  eller kanske  hittar en a6 med för de pengarna

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang