Det är de små små detaljerna som gör det... Förhoppningsvis behöver du iaf inte göra om just det där arbetet på just den här bilen! ^^ Blir snyggt när det blir klart
Det är de små små detaljerna som gör det... Förhoppningsvis behöver du iaf inte göra om just det där arbetet på just den här bilen! ^^ Blir snyggt när det blir klart
Trots världens och då menar jag världens hemskaste förkylning, så asade jag mig ner till garaget i ren abstinens efter att få skruva lite efter 2 dygns sovande. Så 00:15 igårkväll bestämde jag mig för att dra mig ner till garaget, mest egentligen för alla butiker är stängda och jag var sjukt sugen på mina chokladbollar jag har i kylen i garaget. Så passade på att skruva lite framvagn när jag ändå var där.
Fick skruva av topplagring och plocka av fjäder för att få igenom den genom övre länkarmen, men jävlar va fint det ser ut. ( ja jag ska måla sista biten också, inväntar bara bromssköldar.
Perfektion.
Perfektion i mängder.
Och då var bakvagnen färdigmålad på ena sidan, så nu är första lagret målat å undersidan också!
Wow, nu gick hela morgonen till att streckläsa en fet byggtråd, men fan så värt det! Grymt bygge du gör!!! Jag följer, detta vill man inte missa! Och härligt tempo, det skulle jag behöva med :-)
Wow, nu gick hela morgonen till att streckläsa en fet byggtråd, men fan så värt det! Grymt bygge du gör!!! Jag följer, detta vill man inte missa! Och härligt tempo, det skulle jag behöva med :-)
Tummen upp!!!
Jag säger som du, kan gärna låna lite effektivitet härifrån
Då var man ledig igår, så skruvade lite miata innan jag bytte bakaxel på 945an, så hann med lite iallafall!
Satte dit styrväxeln, jävla fint utan servo nu!
Smällde dit bromsarna, så nu är hela framvagnen kvar förutom att jag ska dra nya bromsrör, då allt rundar sig överallt så man blir så lagom glad, så lika bra att byta alla bromsrör!
Sen missade jag ju sätta dit brakestoppern, så den satte jag också dit !
Tummen upp!!!
Fan va kul att höra, sånt blir man extra taggad på skruva när man hör
Tummen upp!!!
Jag säger som du, kan gärna låna lite effektivitet härifrån
Och ändå tycker jag att jag är sjukt oeffektiv ibland
Dum fråga, brakestopper, är det typ som Line lock? Styrningen blev clean!!
Nej de är bara en liten hjälp som sitter på fjäderbens tornet och håller emot bromsservon, lilla miatan har ett litet problem med att torpedväggen flexar när man bromsar hårt.
Nu är allt i bakvagnen på plats så mycket de går utan diff och drivaxlar, men ska putsa till diffen sen ska allt på plats, så ska det börjas dra bromsrör osv!
Dum fråga, brakestopper, är det typ som Line lock? Styrningen blev clean!!
Nej de är bara en liten hjälp som sitter på fjäderbens tornet och håller emot bromsservon, lilla miatan har ett litet problem med att torpedväggen flexar när man bromsar hårt.