Uppdatering Har beställt klädsel och matta så förhoppningsvis så kommer det nästa vecka... Annars så händer det typ inte ett j'vla piss, börjat lite med elsystemet, så nästa vecka bör allt vara färdigt, om motivationen kommer tbx.....
Uppdatering Mattan åkte in, var lite svårt att få till de bra över tunneln, men e dock inte färdigt än... Sen äre lite kapning kvar i bagageutrymmet Tryckknappsautomaten och instrumenhuset på url=https://www.garaget.org/mypage/gallery_image.php?user=221442&image=2724501][/url]
Uppdatering Hatthyllan klädd och tycker de blir skit bra, var mkt lättare än vad jag trodde.... Sedan kapade jag ur ett hål för 6,9 i bakdörrarna Så imon ska även dom få lite tyg på sig, bakrutan åker nog på om syrran har lust att hjälpa till
Uppdatering Fick tillverka en egen "låskista" bak, så nu kan man stänga skuffluckan... Bokstäverna åkte på dock var G:et sönder så ser lite fukkat ut men de får duga Även kickpanelerna fick på sig lite tyg, så nu äre bara framdörrarna kvar. Men imon så skall bakrutan på
Uppdatering Nu vart Bakrutan tonad och monterad, bara låslisten kvar men det får inhandlas lite senare... Köpte biltemas solfilm 15%, funkar hyfsad, dock har jag en hel del kvar att lära mig innan de blir "bra" Men blev hyfsad nöjd
Uppdatering Nu har det stått still ett bra tag, äntligen beställt rutor till bilen som skall komma i November (Förhoppningsvis), sedan ska även ljudet komma snart vet dock inte när... Fått hem startsolenoeid och bromsbackar bak, men har stött på lite problem, får inte på bromskölden på ena sidan, sedan har jag försökt att få liv i motorn men den beter sig som en dö häst.... Så istället började jag fippla lite med elen Hel/halvljuset krånglade och lyste lite skummt, konstigt... Kabahh
Följer! blir spännande detta. Men vad kan det vara för knas med motorn då? E ju en fruktansvärt enkel motor, behövs ju bara 4 saker för o få en sån o gå. Bränsle, luft, gnista och kompression. Hur beter den sig?