Volvo V70R MAN FWD 1998 - Dags För Lite Kärlek

Bygga ny motor å allt annat som kommer till medans.
  • 27 Följare
  • 11 870 Visningar
  • Uppdaterades senast 12 februari 2021
Jonnybcool
22 december 2020 · 744 Inlägg

WIPA skrev:

Jonnybcool skrev:
Sedär ja det är ju min gamla pärla 😊
Sålde den för 12 år sedan. Kul att se att den fortfarande rullar och tas om hand👍
Den är saknad.

aaah fan va skoj..alltid undrat med var den kom ifrån å varit med om..ja denna blir helt byggd från grunden nu, jag kommer aldrig sälja den, hon stannar med mig! smile

Härligt 😊 Ja det gör du rätt i, lär gå fint med nyrenoverad maskin 💪

[Turbolover]
WIPA
22 december 2020 · 820 Inlägg

Jonnybcool skrev:

WIPA skrev:

Jonnybcool skrev:
Sedär ja det är ju min gamla pärla 😊
Sålde den för 12 år sedan. Kul att se att den fortfarande rullar och tas om hand👍
Den är saknad.

aaah fan va skoj..alltid undrat med var den kom ifrån å varit med om..ja denna blir helt byggd från grunden nu, jag kommer aldrig sälja den, hon stannar med mig! smile

Härligt 😊 Ja det gör du rätt i, lär gå fint med nyrenoverad maskin 💪

haha jo den flyttar på sig fan ..väldigt dovt ljud i den nu, kollade dina bilder ser att det var du som började med den blå färgen på motorn då?

Volvo V70 R "nukedbunny" (1998)
Jonnybcool
22 december 2020 · 744 Inlägg

Ja det stämmer. Va en kompis som lacka lite i sitt garage ibland och nån kväll när jag var där så fick han för sig att det skulle va snyggt så då blev de så 😄

[Turbolover]
WIPA
22 december 2020 · 820 Inlägg

Jonnybcool skrev:
Ja det stämmer. Va en kompis som lacka lite i sitt garage ibland och nån kväll när jag var där så fick han för sig att det skulle va snyggt så då blev de så 😄

så jävla fränt, både jag å frugan tyckte att..du ska få träffa henne igen och köra...sen filma vi...vill du det?

Volvo V70 R "nukedbunny" (1998)
Jonnybcool
22 december 2020 · 744 Inlägg

WIPA skrev:

Jonnybcool skrev:
Ja det stämmer. Va en kompis som lacka lite i sitt garage ibland och nån kväll när jag var där så fick han för sig att det skulle va snyggt så då blev de så 😄

så jävla fränt, både jag å frugan tyckte att..du ska få träffa henne igen och köra...sen filma vi...vill du det?

Haha okej 😄 , jo vore väl kul helt klart men skulle nog kännas lite konstigt 🙈
Nuförtiden när man har 3 barn, hus osv så får man inte åka så mycket roligare än Ford S-Max diesel 😆

[Turbolover]
Jonnybcool
22 december 2020 · 744 Inlägg

Hitta lite gammalt i arkivet från den tiden när man filma med en potatis 😄
Är väl preskriberat nu så man törs visa de 🙈
https://youtu.be/y7hk9emePQ4

https://youtu.be/az3vSXe4ERE

[Turbolover]
WIPA
29 december 2020 · 820 Inlägg

Jonnybcool skrev:

WIPA skrev:

Jonnybcool skrev:
Ja det stämmer. Va en kompis som lacka lite i sitt garage ibland och nån kväll när jag var där så fick han för sig att det skulle va snyggt så då blev de så 😄

så jävla fränt, både jag å frugan tyckte att..du ska få träffa henne igen och köra...sen filma vi...vill du det?

Haha okej 😄 , jo vore väl kul helt klart men skulle nog kännas lite konstigt 🙈
Nuförtiden när man har 3 barn, hus osv så får man inte åka så mycket roligare än Ford S-Max diesel 😆

lol själv barn så...old as fukk

Volvo V70 R "nukedbunny" (1998)
Jonnybcool
2 januari 2021 · 744 Inlägg

WIPA skrev:

Jonnybcool skrev:

WIPA skrev:

så jävla fränt, både jag å frugan tyckte att..du ska få träffa henne igen och köra...sen filma vi...vill du det?

Haha okej 😄 , jo vore väl kul helt klart men skulle nog kännas lite konstigt 🙈
Nuförtiden när man har 3 barn, hus osv så får man inte åka så mycket roligare än Ford S-Max diesel 😆

lol själv barn så...old as fukk

Hehe okej 🙂 Ja V70R:en var riktigt bra när den nu äldsta dottern var nyfödd och hade svårt att sova. Var bara åka en sväng så sov hon som en stock. 5:an var ett bra sömnpiller 😄

[Turbolover]
WIPA
12 februari 2021 · 820 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/176/175573/175573-78586d863fced49ae99f9ef27d085896.jpg
En fundering?, Vi/Jag funderar på att starta upp en YT kanal med allt vi pysslar med, kommer posta vidare här men blir ju Videos på Youtube istället oxå..nåt som nån vill se eller..ja? smile

Volvo V70 R "nukedbunny" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang