Dackonline.se... kan man lita på dem?

Zwudda Refined
8 mars 2008 · 1 770 Inlägg

Funkar klockrent bra!

Ashra
8 mars 2008 · 346 Inlägg

Jag har beställt 2 st uppsätningar däck av dem

Första gången dunlop supersportmaxx till coopern  Gick hur smidigt some helst.

Nu här om veckan goodyear f1 asymetric.  Gick lika smidigt. Leverans till dörren  utan någe som helst problem !

Sir_Ed
8 mars 2008 · 304 Inlägg

Jag köpte mina vinterdäck på www.gummihuset.se och fick dem innom ett par dagar.

I have my own race...
gRiLLiS945 Allt i allo
8 mars 2008 · 183 Inlägg

inget slår dackonline de bästa ja någonsin gjort var o köpa däck där kan ju burna upp däck varje dag så billigt de blev big_smile

Volvo Pv 544 Favorit "Terapibilen" (1960)
Volvo 945 T "Bling Bling Snurbo Edition" (1998)
Netzki
8 mars 2008 · 165 Inlägg

gamlingen skrev:

viccoA skrev:

Skee skrev:
BETALA ALDRIG MED FAKTURA HOS DEM!

Jag gjorde det och fick två st upplysningar på mig via UC, upplysningar visas i mitt register utan namn på dem som sökt upplysningen, alltså blir det två blanka upplysningar och blanka upplysningar brukar inkassoföretag visas som i upplysningar.
Det betydde att min kreditvärdighet sjunk som fan och kommer vara så i 3 år framöver!

Annars har jag köpt däck där 2 ggr och det har funkat utmärkt!

Är du säker på att det påverkar? Upplysning är inte samma sak som betalningsanmärkning. Jag sitter i styrelsen på ett AB och får hem flera papper i månaden med företag som begärt upplysningar på styrelsen. Jag är övertygad om att en "blank" upplysning aldrig kan tolkas som en anmärkning.

Kreditvärdigheten sjunker inte så länge man sköter sej,, men däremot kan de ifrågasätta varför det finns många förfrågningar på kort tid

Får du hem ett papper från UC visar det att ett företag, bank o dyl, gjort en personupplysning om dig. Visar gamla inkomstuppgifter, krediter, skulder, betalningsanmärkningar och lite annat smått. Det ger dig ingen anmärkning eller prick i något register. Du får bara hem pappret för att få kännedom om att UC lämnat ut en upplysning om dig. Företaget vill kontrollera kunden, vilket de gör helt rätt i.

OnTopic; Jag skulle inte tveka en sekund att beställa från dem igen. Bra däck till ett bra pris. Bara att betala in, sen hade jag däcken fortare än jag hunnit blinka. Nästan, iaf inom ett par dagar smile

Larzzone
10 juni 2008 · 17 Inlägg

Beställt felfritt en gång, ska beställa igen.

Hellre Hemi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang