Det dummaste påståendet du hört ifrån någon du känner. ang vad som helst.

nixon89 klabbarpan
22 maj 2007 · 3 041 Inlägg

Hört från min förra praktik plats :

"Alltså sportbil i all ära, men idioten till tillverkare har ju för fan satt motorn  fel ände... Alla vet att motorn sitter fram på alla bilar..."

Så sa mekanikern om en porsche XD

Volvo 940 T5 "Tss racing" (1991)
Volvo V70 "Blöjexpressen" (2006)
dj-salo Dj
22 maj 2007 · 3 Inlägg

TheFinnishFlash skrev:

Aerodynamik skrev:
Finns en likadan tråd typ.

Men känner en volvo-raggar som tror Volvo 740 Turbo drar vilken Skyline som helst. Original.

Joo, visst.

Ja men det är ju sant wink

Jag känner ett jävla psyko...som ljuger om allt...han säger tex att när han föddes så kom han ut, men han ville inte vara ute i världen...så han kröp in igen ! ????

Sedan så påstod han att han hade sett en kille klippa en stor gräsmatta, men det tog för lång tid för killen tyckte han..så han hämtade en helikopter och vände den upp och ner och klippte gräsmattan med rotorbladen !! HAHA eller hur ?????????

Hoppas inte han ser att jag skrivit detta big_smile

Kanske va så att han va så ful så pappan tryckte up honom igen? big_smilebig_smile vem vet

dyGGz V70D5
22 maj 2007 · 199 Inlägg

En kille sa att han körde jätte fort på en motorväg och hadde en kompis i passagerar sätet och att dom krockade med en stolpe så att bilen klyvdes så dom var i varsin halva av bilen en bit ifrån varandra när den (eller dom) hadde stannat så satt dom och vinka till varann big_smilebig_smile               


YEAAAAAAAAAAAAH!!! Haha

Man lever bara en gång
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
23 maj 2007 · 991 Inlägg

Hade en lirare i min klass på högstadiet, hon va inte så smart och vi skulle ställa blindfrågor om en sak så skulle de andra gissa på vad det var.
Så här förklara hon:
Den ser snäll ut
Har stor nästa
Kan ha olika färger
Och kan både va snäll och ond.

Vad det var?
En bakterie.

En annan tjej frågade seriöst på biologin om spermier va självlysande.

Behöver jag säga att vi alla låg i en hög på golvet och skratt?

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
FreddeK
23 maj 2007 ·

Eliza skrev:
Hade en lirare i min klass på högstadiet, hon va inte så smart och vi skulle ställa blindfrågor om en sak så skulle de andra gissa på vad det var.
Så här förklara hon:
Den ser snäll ut
Har stor nästa
Kan ha olika färger
Och kan både va snäll och ond.

Vad det var?
En bakterie.

En annan tjej frågade seriöst på biologin om spermier va självlysande.

Behöver jag säga att vi alla låg i en hög på golvet och skratt?

det där med spermier är väl att om du lyser med uvljus så syns dom ju...men självlysande är dom ju inte:lol:

Merclone Leg. Spådam
23 maj 2007 · 816 Inlägg

Eliza skrev:
Hade en lirare i min klass på högstadiet, hon va inte så smart och vi skulle ställa blindfrågor om en sak så skulle de andra gissa på vad det var.
Så här förklara hon:
Den ser snäll ut
Har stor nästa
Kan ha olika färger
Och kan både va snäll och ond.

Vad det var?
En bakterie.

En annan tjej frågade seriöst på biologin om spermier va självlysande.

Behöver jag säga att vi alla låg i en hög på golvet och skratt?

Vad var det som beskrevs? jag gissar på en clown...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
TheFinnishFlash Avstängd
23 maj 2007 · 1 266 Inlägg

dyGGz skrev:
En kille sa att han körde jätte fort på en motorväg och hadde en kompis i passagerar sätet och att dom krockade med en stolpe så att bilen klyvdes så dom var i varsin halva av bilen en bit ifrån varandra när den (eller dom) hadde stannat så satt dom och vinka till varann big_smilebig_smile               


YEAAAAAAAAAAAAH!!! Haha

HAHA !!!!!! de där var fan de sjukaste jag hört, de slog fan mina historier big_smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
TheFinnishFlash Avstängd
23 maj 2007 · 1 266 Inlägg

Kom på en till sak det här "psykot" sa till mig och min bror.
Han sa att han hade åkt i en bil med över 1000 hästar, och att i kruvorna satt hans ansikte klistrad mot fönsterrutan...sen när dom stannade så skulle ägaren till bilen visa vad han hade i bagageluckan...jo där låg det massor med turbo aggreat kopplade till motorn roll

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
hedley Saaboholic
23 maj 2007 · 3 129 Inlägg

Eliza skrev:
Hade en lirare i min klass på högstadiet, hon va inte så smart och vi skulle ställa blindfrågor om en sak så skulle de andra gissa på vad det var.
Så här förklara hon:
Den ser snäll ut
Har stor nästa
Kan ha olika färger
Och kan både va snäll och ond.

Vad det var?
En bakterie.

En annan tjej frågade seriöst på biologin om spermier va självlysande.

Behöver jag säga att vi alla låg i en hög på golvet och skratt?

haha jag läste lite fel först och hade gissat på en hund hahah big_smile

Spermie grejen var ju en äkta killer big_smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
P-G Säl-Tämjare...
23 maj 2007 · 1 024 Inlägg

Man har ju hört mycket som tex en kille här i stan:

Han är jagad utav FBI och ibland går han omkring med en skottsäker väst ute.
HAn har varit med och planterad in hajar i vänern
Skjutit en maffiaboss i hamnen i kristinehamn som smugglade kokain ( va cirka 9ton kokain i den båten enligt han.)
Jobbar undercover för FBI, med Agent Mulder och Scully för att sätta dit illegala invandrare


MAn kan står och lyssna på honom hur länge som helst när man råkar stöta i hop med honom på stan eller något, för det värsta är att han tror på det själv. big_smile men det händer att han måste gå, när han börjar prata med sin klocka som fungerar som typ en radio eller liknande som de anropar hnom på. big_smile

Så bada inte i vänern, ni kan bli uppätna utav hajar tongue

Vilket jävla drag :)
cutlass
23 maj 2007 · 383 Inlägg

FireTraXX skrev:
Käkade frukost med min familj och en vän till familjen.
Plockade av äggen från spisen och sa: Det är getägg, vill du smaka?
Hennes svar: ÄR DET???

*asg*..så hade jag nog åxå svarat rent spontant big_smile

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
RikardR
23 maj 2007 · 116 Inlägg

Min kompis sa att hans kusins original Chrysler Crossfire körde ifrån en Bugatti Veyron smile

laazy vorsprung durch teknik
23 maj 2007 · 886 Inlägg

P-G skrev:
Man har ju hört mycket som tex en kille här i stan:

Han är jagad utav FBI och ibland går han omkring med en skottsäker väst ute.
HAn har varit med och planterad in hajar i vänern
Skjutit en maffiaboss i hamnen i kristinehamn som smugglade kokain ( va cirka 9ton kokain i den båten enligt han.)
Jobbar undercover för FBI, med Agent Mulder och Scully för att sätta dit illegala invandrare


MAn kan står och lyssna på honom hur länge som helst när man råkar stöta i hop med honom på stan eller något, för det värsta är att han tror på det själv. big_smile men det händer att han måste gå, när han börjar prata med sin klocka som fungerar som typ en radio eller liknande som de anropar hnom på. big_smile

Så bada inte i vänern, ni kan bli uppätna utav hajar tongue

HAHA, vilken kille.

Arabico
23 maj 2007 · 70 Inlägg

En snubbe här här i stan ja normal kan han inte vara i alla fall men han är helt seriös när han snackar, han sa att han varit utomlands och att det var sååå VARMT att det var sol i skuggan fråga mig inte hur men......

BMW 325i "Beemer" (2005)
bmx
23 maj 2007 · 7 100 Inlägg

de var en liten unge här som sa att hans pappa inte drack öl,utan han drack alkohol,hehehe:P

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Arabico
23 maj 2007 · 70 Inlägg

hedley skrev:
haha finns många börjar med denna.

1. Vi hade lektion om eu och allt sånt, och pratade om G18 som var ett stort viktigt möte osv.. sen efteråt skulle jag jobba med en tjej i klassen så jag fråga henne - vet du vad G18 är?

hon - näe..?

Jag- jo alltså det är så här..alla dessa rika mäktiga gubbar kommer med flyget och alla kommer ut ur GATE 18 på flygplatsen!

Hon- jaha, okej! smile

HAHAHA sjukt roligt vare smile

2. Sen har vi syrran "jag vill ha en kebabrulle utan kebab"/samma sak med kebabpizza.

3. Tjejens lillebror "asså har du värsta dumpen på din bil eller?! för det ska jag ha på min 240 och det är as ballt"

Haha stor äkta dump på en icke-turbo bil? (han hade en 240GL) klyftig kille..

G18 möte ?? Du menar väl G-8 möte eller ?  har i alla fall aldrig hört talats om G-18 möte men haha.....

BMW 325i "Beemer" (2005)
Grabber Dagdrömmare
23 maj 2007 · 2 836 Inlägg

På en bil träff hörde jag nån stående vid en jänkare: "sån V8 turbo har jag i min SAAB"....
Jänkar V8 i en SAAB o så turbo?.... Jaha...

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Jongen
23 maj 2007 · 341 Inlägg

En på mitt jobb berättade om sin kompis som hade en BMW M5 cabbe(?????) Som var astrimmad, den var 3cm hög fram och bak.... Han hade kört den i över 250km/h in i ett träd utan att fått ett enda blåmärke.....

lerkann
23 maj 2007 · 12 Inlägg

"de finns väl fan inget A i orkA heller."
sa en polare till mig en kväll för nåt år sedan :p

yobaman
23 maj 2007 · 38 Inlägg

En kvinna i 25 års åldern vill övningsköra med sin make och 2 barn till norrland från Sthlm, maken tycker att det är en dålig idé eftersom hon inte har körkort och barnen är med. Hennes svar: det är väl ingen skillnad på mig och alla som har körkort....

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang