BIlar på Forumet

R-star Blådåre
28 april 2004 · 30 Inlägg

Är de nån som anser denna http://www.garaget.org/show.php?car=603 hör hemma här??

402M: kommer ET: -
201M: kommer ET: -
Golf MK1 Turbo
Biffen RemixX Racing...
28 april 2004 · 84 Inlägg

Det gör den ju inte wink

R.I.P Daihatsu Charade turbo -91.. snyft... =(
R.I.P Audi 100 T -87.. BUÄÄÄ!!!
Nalle-74 BTC RACING
28 april 2004 · 114 Inlägg

Nu tycker jag inte att vi ska hänga ut vissa specifika bilar utan detta är upp till Admin att plocka dän ( lite gud över det smile ) men jag står fast vid det jag sa längst upp att om man ska lägga upp en bil ska det ju vara nått för oss andra att titta på inte skratta åt.....

Senast redigerat av Nalle-74 (29 april 2004)

Supra MKIII powerd by NOS
Supra MKIV BPU
Biffen RemixX Racing...
3 maj 2004 · 84 Inlägg

Japp...

R.I.P Daihatsu Charade turbo -91.. snyft... =(
R.I.P Audi 100 T -87.. BUÄÄÄ!!!
alfista
16 maj 2004 · 46 Inlägg

va sägs om min pärla då? den är viserligen gammal men mkt speciell och rostfri dessuto wink LÄNK

Alfa 90 2.5 QO | Besatt av alfa ;)
Det är inte farten som dödar utan sättet du stannar på
R-star Blådåre
19 maj 2004 · 30 Inlägg

Bara jag som börjar störa mig på folk som lägger till grejer framför modellnamnet som inte hör hemma där bara för å hamna längre fram bland bilarna?? Ser allmänt skräpigt ut enligt mig iaf..

402M: kommer ET: -
201M: kommer ET: -
Golf MK1 Turbo
chrizz Administratör
19 maj 2004 · 11 783 Inlägg

R-star skrev:
Bara jag som börjar störa mig på folk som lägger till grejer framför modellnamnet som inte hör hemma där bara för å hamna längre fram bland bilarna?? Ser allmänt skräpigt ut enligt mig iaf..

var ser du det?

edit: hittade två st, ändrade. tack för tipset.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
20 maj 2004 · 11 783 Inlägg

suck, ibland undrar jag om vissa ens kan läsa... verkar inte vara många som läser reglerna inte.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
alfista
13 juni 2004 · 46 Inlägg
Alfa 90 2.5 QO | Besatt av alfa ;)
Det är inte farten som dödar utan sättet du stannar på
Mackan_84
20 juni 2004 · 136 Inlägg

Hej jag har en Talbot-Simca 1510 SX får jag lägga upp bilder på den här på sidan??

jag tänkte de är bäst å fråga så man inte lägger upp nått som blir bort taget på en gång.

Bilen är i fint skick ingen rosthög

alfista
22 juni 2004 · 46 Inlägg

jag tycker att du ska göra det... det kan definitivt klassas som en entusiastbil och speciellt om den är i bra skick... Lägg upp du bara wink

Alfa 90 2.5 QO | Besatt av alfa ;)
Det är inte farten som dödar utan sättet du stannar på
SirKim SirKim
9 juli 2004 · 35 Inlägg

har bytt upp mig från min guldiga 740 gl till denna...

http://www.garaget.org/show.php?car=897

OK??

850R -96
Volvo 850R "Mr Red" (1996)
Volvo V70 2,5T "Familjebilen" (2005)
JonasK -.-
19 juli 2004 · 383 Inlägg

Skönhet ligger ju i betraktarens ögon, så vilka bilar som platsar eller inte är ju ganska svårt. Bara för att en bil är nyare än -90 innebär ju inte automatiskt att den är kul att titta på.

Jag har inte själv nån utställningsbil, men JAG tycker den är fin, den är rostfri och i bra brukskick, lite extra grejer utanpå, ska bli mer under huven...
platsar den här då ????
// Jonas K

Mitsubishi Pajero 2.6 -88
Volvo V40 2.0T -99
// Jonas
Redbull Moderator+
20 juli 2004 · 1 081 Inlägg

Väldigt vad alla frågar, det är väl bara att använda lite sunt förnuft smile Tycker du själv att din bil är något speciellt så är den förmodligen det också.

Köper du en gammal 240 eller nån saab för 3000 kr för att köra med en vinter eller så, så är det knappast någon speciellt bil. Personligen så tycker jag det mesta som finns här på garaget är kul att titta på, volvo, saab, bmw, ford ja allt.

Tror inte Chrizz menar att alla bilar som är värda under en halv miljon är skräp. Nej en gammal volvo eller saab för 10k kan ju också vara en speciell bil även om den har lite rost i nån skärm/dörr eller så (ja jag har en rostig skärm)

Tror jag har rätt i det jag skriver iaf smile

Vem jag?
Switch
26 juli 2004 · 95 Inlägg

9-5 äro skrev:
Se!!
En del har redan föredömligt börja följa dom nya direktiven.
(Volvofrälsta med svagt psyke bör inte klicka på länken nedan.....)
http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pi … iv/48.html

big_smile

valdr_galga
28 juli 2004 · 1 Inlägg

funderar lite! om inte en gammal orginal-bil e välkomen här så varför e då en ny orginal-bil välkomen? en ny orgbil kan vem som helst me mycke pengar köpa å tyder inte på entusiasm! har mött många som skryter me sina bilar fast de bara köpt den för dyra pengar, å inte kan ett skit om den! visst ja e ingen stjärna själv men ja försöker iaf! å ja skryter inte bara för att ja har mycke pengar...

Enligt va ja kan tyda så e asså morsans nya standard ford focus välkomen å de vetefan om de e rätt! den blir gammal å dålig den me om inte en entusiast tar hand om den... den som endast pröjsar mycke för en bil men inte tar hand om den å fräschar upp den är inte bättre än den som har en gammal skruttbil, han har bara mer pengar!

De tycker ja å nu kan ni hacka på mej om ni vill! smile

*Honda Civic ESi Sedan*
Hexon
30 augusti 2004 · 113 Inlägg

Håller med visa personer här som skriver att alla bilar inte behöver vara rosthögar bara för att de råkar vara under 90-talet  jag vet om många bilar som är mycket nyare än 90 och rostigare än min 240..tex har en polare som har en merca av årsmodell 95-180 espirit tror jag att den heter och den finns det rost på så in i he***te..alltså vad jag menar är att man inte ska slå ner på alla som råkar ha gamla bilar och som brukar har rost..det är väl endå upp till admin själv att välja vad som ska bort och vad som ska sparar..måste det alltid finnas gnällspikar och påpekare på varenda forum..jag vet att jag själv inte låter så rolig här men är  allmänt trött på sånna här gnällisar ..du som började med att skriva denna tråden ..du kanske har en miljon i bakfickan och har kanske råd till en nyare bil ..men jag kan garantera dig att jag kommer att hita rost på den.

Mvh Hexon
Volvo 240 V8 "Supercharged" (1985)
Mantafredde mekaniker
31 augusti 2004 · 16 Inlägg

platsar denna då?

http://www.garaget.org/show.php?car=824

hoppas verkligen det!

"sombody plays hard to get, I play hard to want!"
Hultqvist
3 september 2004 · 38 Inlägg

Mantafredde skrev:
platsar denna då?

http://www.garaget.org/show.php?car=824

hoppas verkligen det!

givetvis gör den det, bilen är ovanlig på vägarna idag, spec med 6a smile

kannebanne
7 augusti 2012 · 2 046 Inlägg

Håller med!

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang