ups ringde o ville leverera kjolpaketet (de gör det i morrn) killen med motorn får pengarna (enl. hans bank) på måndag så den skickas på onsdag o tar ca 7 arbetsdagar
ÄNTLIGEN några bilder.... dock så har min kamera CPat ur... köpte nytt minneskort igår o funkade ungefär halva dagen sedan samma meddelande igen "minneskort fel" JÄVLA SKIT KAMERA! bara att köpa ny... så dessa bilder är tagna med min nokia N95 som ger hyfsade bilder i alla fall, men inte att jämföra med kameran min...
bild utan R33 Gt-r look grillen
bild MED R33 gtr look grillen
"add-on" breddningen på framskärmarna, kommer kapas ur i bakkant för att få "luftutsläpp
bilen i sin helhet med "nya" fälgarna samt gtr takvinge monterad
JDL tuning paket om jag inte ser fel? skithett har sett det innan ^^ bra du går din egen väg,alla dina byggen håller ju toppklass och detta är än så länge en personlig favorit men så är det ju en skyline,så det säger sig själv lycka till med allt nu daniel
takvingen kommer ej användas (som det ser ut nu) fälgarnas centrum (som är svart på bilderna) kommer lackas guldmetallic samt bilen kommer få en guldeffekt lagd på den vita grunden.