Har ni gjort en BRA bilaffär?

Viktor_med_R NoFuckNoRide
12 augusti 2007 · 474 Inlägg

min 850 5 tusen bes klar smile hööh

Sug Performance Club
sir_daniel www.kudoz.se
12 augusti 2007 · 3 802 Inlägg

köpte en MB vitobuss 112 Diesel med lite rost på o nybessad o skattad för 17600.
körde med den hela sommaren o sålde den sedan för 50000

lagom prisökning smile

Nattugglan Idiot..
13 augusti 2007 · 285 Inlägg

Volvo 240 GL -89.
Besiktigad,Skattad,Inget fel,Enbart lite rost.

Ca 2k smile

henkebenke
13 augusti 2007 · 1 703 Inlägg

Har aldrig gjort en bra bilaffär, men är glad ändå smile

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
William
13 augusti 2007 · 178 Inlägg

Fick ett bra pris på Jeepen och trots det pinnar den på bra och har inte gått sönder, fick dock sin första anmärkning på besiktningen förra veckan. En bra att veta som förstörde den långa raddan av blanka papper, fan tongue

Det bästa köpet är nog dock en bil jag hittade till min far, en svart Saab 900 S -91 körd 13 000mil av en äldre kvinna. helt rostfri och bara 24 000kr för 5 år sedan. Den har rullat i princip gratis och är fortfarande jättefin i karossen trots sina 20 000mil.

FanGus AUTOEXPERTEN I NACKA
13 augusti 2007 · 77 Inlägg

köpte min 850 i februari i år för 20k kändes väll som en ganska bra affär tror jag?

vet inte vad jag skulle få för den om jag skulle sälja den.

skulle vara kul o veta. funderar på att byta:)

expensiveCars Avstängd
13 augusti 2007 · 27 Inlägg

jag har då förlorat några miljoner på alla bilar genom åren.provat det mesta.det viktiga för mig har aldrig vart ekonomin utan hur nöjd jag vart med bilen.det är en bra biläffär i min värld.köpa en helt ny volvo för 30 tusen anser jag vara en dålig äffär eftersom jag tycker inte dom bilarna ger sexiga linjer eller körglädje.köpa sådana bilar är en dålig äffär för mig,men våre jag bilhandlare skulle jag nog tänkt annorlunda.jag är en bilälskare och kräver det bästa,vackraste och snabbaste.då blir jag riktigt nöjd oavsett vad det kostar.och då har man ju gjort en deal eller?

kör Ferrari och Merca
HolmQvist
13 augusti 2007 · 321 Inlägg

köpte en volvo för 3000 skrotade den och fick 4000 hehe big_smile

Racso Dr Snuggles
13 augusti 2007 · 956 Inlägg

Köpte en bes & skattad 740 för 9000. Sålde den sen till en polare obesiktigad för 10 000 tongue haha.

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Qwertyuiiio
13 augusti 2007 · 7 Inlägg

Jag köpte en Bmw e30 325i med m-tech paket o schyssta fälgar för 14 000:-, dock obesiktigad, men de är nog inga problem! wink

lillsebb
13 augusti 2007 · 57 Inlägg

jag köpte min bil för 25.000 vet inte om det är bra pris eller ? det är ganska mkt påkostat koni ställbara dämpare ljud vinge rallystolar rally ratt fälgar så nästan stylingen måste ligga runt 25 tusen men det är ju bara en 1.8 L lancer glxi så jag vet inte om det är bra pris kolla in bilen och säg vad ni tycker !?

BMW 318i (1988)
Sushikocken Sleeper
13 augusti 2007 · 3 084 Inlägg

expensiveCars skrev:
jag har då förlorat några miljoner på alla bilar genom åren.provat det mesta.det viktiga för mig har aldrig vart ekonomin utan hur nöjd jag vart med bilen.det är en bra biläffär i min värld.köpa en helt ny volvo för 30 tusen anser jag vara en dålig äffär eftersom jag tycker inte dom bilarna ger sexiga linjer eller körglädje.köpa sådana bilar är en dålig äffär för mig,men våre jag bilhandlare skulle jag nog tänkt annorlunda.jag är en bilälskare och kräver det bästa,vackraste och snabbaste.då blir jag riktigt nöjd oavsett vad det kostar.och då har man ju gjort en deal eller?

Va? menar du att en sprillans ny volvo för 30.000 inte är nån bra k*kförlängare??! tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
expensiveCars Avstängd
13 augusti 2007 · 27 Inlägg

Sushikocken skrev:

expensiveCars skrev:
jag har då förlorat några miljoner på alla bilar genom åren.provat det mesta.det viktiga för mig har aldrig vart ekonomin utan hur nöjd jag vart med bilen.det är en bra biläffär i min värld.köpa en helt ny volvo för 30 tusen anser jag vara en dålig äffär eftersom jag tycker inte dom bilarna ger sexiga linjer eller körglädje.köpa sådana bilar är en dålig äffär för mig,men våre jag bilhandlare skulle jag nog tänkt annorlunda.jag är en bilälskare och kräver det bästa,vackraste och snabbaste.då blir jag riktigt nöjd oavsett vad det kostar.och då har man ju gjort en deal eller?

Va? menar du att en sprillans ny volvo för 30.000 inte är nån bra k*kförlängare??! tongue

ne utan att riktiga män äter inte sushi lol

kör Ferrari och Merca
Ertiyed
14 augusti 2007 · 349 Inlägg

expensiveCars skrev:

Sushikocken skrev:

expensiveCars skrev:
jag har då förlorat några miljoner på alla bilar genom åren.provat det mesta.det viktiga för mig har aldrig vart ekonomin utan hur nöjd jag vart med bilen.det är en bra biläffär i min värld.köpa en helt ny volvo för 30 tusen anser jag vara en dålig äffär eftersom jag tycker inte dom bilarna ger sexiga linjer eller körglädje.köpa sådana bilar är en dålig äffär för mig,men våre jag bilhandlare skulle jag nog tänkt annorlunda.jag är en bilälskare och kräver det bästa,vackraste och snabbaste.då blir jag riktigt nöjd oavsett vad det kostar.och då har man ju gjort en deal eller?

Va? menar du att en sprillans ny volvo för 30.000 inte är nån bra k*kförlängare??! tongue

ne utan att riktiga män äter inte sushi lol

Vad menar du med det? Laste du det pa en dekal eller?

Senast redigerat av Ertiyed (14 augusti 2007)

Emma_Blond Avstängd
14 augusti 2007 · 50 Inlägg

köpte en saab 900s från en gammal gubbe för 3000kr bilen hade stått 4år åkte med den nästa dag den gick igenom besiktningen äfter det anonserade jag ut den på blocket för 14000kr en idiot köpte den för 13000kr

OverBoosted AUTOBAHNRASER
14 augusti 2007 · 3 804 Inlägg

bara hunnit med 3st bilafärer i mitt liv o dom har ja tjänat mängder på så inte gjort nån dålig än så länge o kmr förmodligen aldrig göra de.


Bmw osv..
Volvotjej84 helt galen
14 augusti 2007 · 388 Inlägg

Det är riktigt roligt att sitta o läsa om andras affärer. En del har ju gjort helt galna klipp!

Varför åka fort när man kan åka brett?
Japs-Jens
14 augusti 2007 · 1 503 Inlägg

Bytte bort min stylade Opel Calibra mot 2 st Nissan 200sx. Det va ett förbannat bra byte big_smile

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Pan
14 augusti 2007 ·

Köpte min förra 740 för 8500kr körde som ett svin med den skrotade den för 4000 sålde addonet frontläppar+sidokjolar för 1800kr. sålde änven GLT grillen mitt nöt för 250kr smile fick tillbaka 700kr på skatten med. Sen köpte jag min andra 740 nybes,Nyskatt för 7000kr så det var nästa jämnt byte. Och så har jag även kvar mina penta fälgar från den första med 2st fina däck iaf.

Inget i jämnförelse med andra här men jag vart ganska nöjd smile

LillNaisarn
14 augusti 2007 ·

Har inte gått back på ngn bil jag ägt, men då har man inte ägt speciellt många heller.
"bästa affären" måste nog varit min volvo 244 diesel - 84 som jag köpte för 12k och skrotade den och fick 16k + att jag plockade lite från den och fick ut 20k totalt smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang