0.5-0.6 lansväg. 0.8 blandad. Men då kör man rätt lugnt och försiktigt, ingen idé att varva då den inte går roligare för det. Lika bäst att bara cruisa runt så får det ta den tid den behöver.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
0.7 Långkörning ca 1.0 stadskörning ca 1.4 när jag bara åker för skojjs skull
Om det är din T5 Du pratar om drar min 850 se mer än din. haha. Frågar mig inte varför men hon är törstig precis som sin ägare
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
saaben 07-08 liter milen hur man än kör 944 turbon om man låter turbon jobba mkt så ligger man nog över 1.5 liter milen iof då äre nånstans mellan 200-300 hk + gammal bil
Jag tankar när det behövs, Blir så förbannat jobbigt att sitta och räkna mil och förbrukning man blir bara olycklig när man inser hur mycket som går till soppa...