Allvarligt talat, jag tycker att du använder 22mm spånskiva, sätt gärna ett stag(inte absolut nödvändigt), limma ordentligt, sätt skruv med 10-15 cm mellanrum och täta gärna invändigt i alla skarvar med silicon. Det går bra att göra lådan 30-35 liter och enligt MTXs diagram och tabeller så borde basen spela lite åt det snärtiga hållet, inte direkt avgrundsdjupt men säkert tillräckligt djupt.
Senast redigerat av Drönirettab (26 oktober 2005)