Vad är höjden av kvinnlig kåthet?
När hon sätter sig på glovet och får vattenplaning.
- - -
Två manliga dvärgar, vi kan kalla dem Bengt och Evert, var ute på en krogrunda, och för en gångs skull slutade kvällen lyckligt. Bägge två hade lyckats ragga upp var sin normalvuxen, vacker kvinna. Eftersom ett sådant sällsynt tillfälle knappast kunde missas, bokade de var sitt motellrum, och lyckades tillika få rummen bredvid varandra.
De försvann in på sina respektive motellrum med sina respektive damer. Bengt var ordentligt sugen och ihärdig, men lyckades trots detta inte tillfredsställa varken sig själv eller sitt fruntimmer, av diverse anledningar. Att hela tiden höra ropen från rummet intill, Evert som med jämna mellanrum ropar "Tjoho, nu kommer jag igen!", gjorde knappast saken bättre.
Dagen efter, när de två damerna avlägsnat sig, gick de igenom kvällen med varandra. Bengt beklagade sig länge och väl över att den lille soldaten ej ville stå i givakt och att han inte nådde upp till kvinnans ädlare regioner i hennes favoritställning (bakifrån).
Efter att ha lyssnat på sin väns klagande en stund, bet Evert skarpt av:
"Klaga inte så jävla mycket, jag kom fan inte ens upp i sängen!"
- - -
Förr i tiden använde man belevat språk, även under de mest intima omständigheter. Så till exempel när greven roade sig med pigan:
"Åh... Ers nåd... Nu tror jag allt att det promenerar för mig!"
00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex