3135
Sök

Vansinnesfärd visas på internet

Drifttekniker
224 Inlägg
14 november 2007
Skit samma om fimen var bra eller dålig.. de flesta filmsnuttarna som ligger uppe är väl rätt dåliga.
260 km/h är rättså fort, men inte särskilt dramatiskt med rätt bil. Väldigt många här inne har kört i de hastigheterna ngn gång och kommer med all säkerhet göra det igen.
Vi kan bara hoppas på att alla gör det så säkert som möjligt, och med så lite trafik omkring sig som möjligt.
Att detta skulle kunna jämföras med att köra på fyllan håller iaf jag inte alls med om.

1 723 Inlägg
15 november 2007
NmRi skrev:
Att detta skulle kunna jämföras med att köra på fyllan håller iaf jag inte alls med om.

nä det går inte att jämföra för kör man på fyllan är man både berusad och korkad.

i det här fallet enbart korkad.

1 142 Inlägg
15 november 2007
ja tycker RIKTIGA getaway in stockholm filmerna(har alla 7) är roliga att kolla på för dom vet iallafall vad dom gör fast det är mycket roligare att och på sladd med bilen än att åka fort för som alla säger vem som helst kan köra fort bara gasa så är man uppe i hastigheterna men att hålla på och sladda är lite sport iallafall

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
15 november 2007
jisses va folk klagade... i nuläget så lär dom där grabbarna var både äldre och mognare än dom flesta av er...
Senast redigerat av _Glenne_ (15 november 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

MissMarilyn
16 november 2007
_Glenne_ skrev:
jisses va folk klagade... i nuläget så lär dom där grabbarna var både äldre och mognare än dom flesta av er...

absolut....usch va jag kände mig barnslig nu *skäms* INTE !!!!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 november 2007
och sen är det ju bara ett namn på filmen... gisses... tror ju knappast dom tänkte gemföra sig med getaway in stochholm... tror snarare det bara var en rolig grej.. brukar inte ni döpa filmer eller liknande när ni klipper ihop nått? smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök